تبیین جایگاه خانواده یکی از نیازهای هویت بخشی به نسل جوان است


زمان: 00:30
تاریخ ارسال: 05/04/1401
کد خبر: 1885457

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تبریک روز خانواده، جایگاه خانواده و قداست آن را یکی از ضرورت های هویت بخشی به نسل جوان بیان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ انسیه خزعلی در توییتی در حساب کاربری خود درباره روز خانواده (25 ذی الحجه) نوشت: در نقشه مهندسی کشور یکی از راهکارهای کلان فرهنگی تبیین، تشکیل، تحکیم، بهبود و ایمن سازی خانواده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: تلاش جنگ شناختی برای تغییر تعریف خانواده آغازی بر نابودی خانواده و نابودی نسل آینده است.

هزالی تصریح کرد: تشکیل خانواده و تلاش برای سهولت آن چه در بعد معنوی و زمینه سازی برای پیوند زوجین و چه در بعد مادی و تامین ملزومات ازدواج از جمله آسایش، کار و مسکن از جمله مواردی است که … اولویت های مهم مردم و قدرت مردم.

وی افزود: تحکیم خانواده با آموزش مهارت های ارتباطی، تمرین تاب آوری، زندگی برای دیگران و با دیگران، مهربانی و گذشت و افزایش توانایی مدیریت ارتباط موثر بین اعضای خانواده شکل می گیرد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: امنیت خانواده نیز با تنظیم چارچوب های اخلاقی و پایبندی اعضا به عهد و پیمان و پاکسازی جامعه از اعمال جنسی خاص خانواده و جلوگیری از دخالت عوامل بیرونی حفظ و حراست می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید