تبیین جهاد یکی از نیازهای جامعه امروزی است. در دولت سیزدهم اتفاقات مثبتی رخ خواهد داد


ساعت: 10:46
تاریخ انتشار: 1200/06/14
کد خبر: 1811133

حجت الاسلام نیک بین با بیان اینکه باید دستاوردهای نظام و انقلاب در عرصه های مختلف تبیین شود و تبیین جهاد یکی از وظایف ضروری در حال حاضر است، گفت: دولت سیزدهم به تازگی کار خود را آغاز کرده است و قطعا اتفاقات مثبتی در این دولت رخ خواهد داد. .. ” پدر.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر، هلیل آباد، بردسکن و کوهسره در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با صبح توس گفت: استقلال، آزادی و پیروی از شعار نه شرق و نه غرب اولین دستاورد جمهوری اسلامی است. ما می توانیم به او افتخار کنیم

وی با بیان اینکه شهدا، ایثارگران و حق طلبان ایران اسلامی توانستند از زیر یوغ سلطه و استثمار غرب در امان بمانند، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب با اتکا به آمریکا و وابستگی به قدرت های غربی قدرت اول بودیم. اما امروز با توکل به خدا و دستاوردهای کشورمان اولین نیروی منطقه هستیم.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از انقلاب رتبه 197 علمی را داشتیم اما امروز در دنیا کمتر از دهم هستیم. سرعت علمی کشور قبل از انقلاب خیلی کم بود و شاید متوقف شده باشد، اما امروز خیلی سریع پیش می رویم. دستاوردهای علمی، نظامی و هسته ای ایران را به یکی از کشورهای پیشرو جهان تبدیل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نفوذ جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه و خاور دور مانند اروپا و سایر کشورها باعث شده است که موج اسلام گرایی، تشیع و نگرش دوستانه نسبت به ایران در سراسر جهان طنین انداز شود. در حال گسترش است، امام خمینی بود و این یعنی نفوذ جمهوری اسلامی در همه جای دنیا.

حجت الاسلام نیک بین با تاکید بر اینکه تبیین خدمات و دستاوردهای 43 ساله جمهوری اسلامی ایران و جهان یکی از وظایفی است که همه باید به دنبال آن باشند، گفت: دستاوردهای نظام و انقلاب در عرصه های مختلف باید تبیین و جهاد شود. یکی از وظایف اصلی در حال حاضر.

وی در پایان توضیح داد: دولت سیزدهم به تازگی شروع به کار کرده و قطعا اتفاقات مثبتی در این دولت رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید