وظیفه جوانان امروزی است که در جهاد تبیین شرکت کنند

ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798572

سردار احمدی گفت: امروز جهاد وظیفه ای است که بازگشت مردم به جامعه به ویژه قشر جوان را تبیین می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سردار گلمرضا احمدی از فرماندهان سابق سپاه امام رضا(ع) صبح امروز در مراسم یادواره چهل و یکمین یادواره شهدای هویزه و 43 شهید جهادگر سبزواری در حسینیه شهدای سبزوار اظهار داشت: شهدای مدافع حرم در سال 1380 در 1386 بهمن ماه سال 1390 در 1387 به ثمر نشستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دشمن با مبارزه با روایات سعی در مقابله با آسیب دیدگان کشور دارد، افزود: مشکلی که دشمن از آن می ترسد این است که قربانیان در ذهن مردم باقی بماند.

سردار احمدی در ادامه با اشاره به اینکه اگر ماجراهای سوریه و محور مقاومت در این جنگ را به درستی بیان نکنیم، خاطرنشان کرد: به نفع خود مصادره خواهند کرد.

این یادگار هشت سال پاسداشت مقدس که می گوید شهدای هویسه با مظلومیت کامل کشته شدند، می افزاید: شهدای مظلوم هویسه هرگز نباید فراموش شوند.

سردار گلمرضا احمدی با تاکید بر اینکه صدام یک هفته به دنبال اشغال ایران بود، ادامه داد: هویسه.

وی با بیان اینکه امروز عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا از اول انقلاب تا کنون است، گفت: وظیفه ما این است که پشت سر ولایت فقیه ایستاده و در این راه ثابت قدم باشیم و دفاع کنیم. ارزش های انقلاب.»

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهراسلام افزود: این بانوی بزرگ اسلام اولین شهید استان بوده و باید از ایشان الگوبرداری کنیم.

گفتنی است، عملیات هویزه در 16 دی ماه 1359 در جنوب غربی شهر هویزه انجام شد و در این عملیات پنج رزمنده سبزواری به نام های محمد فاضل، حسن فتاحی ثانی، مجید مهدوی، سید مصطفی مهتری و مجید کریمی حضور دارند. فوت کرد. درجه بالا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید