قانون ارزشیابی معلمان باید به طور دقیق و کامل اجرا شود


ساعت: 16:49
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891983

نماینده مردم طبس در شورای اسلامی تصریح کرد: اجرای قانون رتبه بندی معلمان به صورت دقیق و کامل ضروری است و نیروهای طرح مهر آفرین نیز باید مشمول این قانون شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مجید نصیرایی عضو کمیته فرهنگی شورای اسلامی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر گفت: هفته دولت را به دولتمردان به ویژه رئیس جمهور انقلابی و جهادگر کشورمان تبریک می گویم. .

وی بیان کرد: لازم است قانون ارزشیابی معلمان به طور دقیق و کامل اجرا شود و نیروهای پروژه مهر آفرین نیز مشمول این قانون شوند.

نماینده مردم طبس در شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس با تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان بار دیگر ثابت کرد که با فساد برخورد می کند و پرونده فولاد نشان داد که وقتی مجلس انقلاب و گفتمان انقلابی حاکم است، برخورد می کند. به طور جدی با فساد و این یکی از تمایزات ما است.

دستگاه قضایی باید با عوامل فساد در فولاد برخورد جدی کند

یکی از اعضای کمیته فرهنگی شورای اسلامی گفت: از دولت برای رسیدگی به این موضوع تشکر می کنیم و انتظار می رود قوه قضاییه با مفسدان فولاد برخورد جدی کند.

نصیرایی خاطرنشان کرد: همچنین باید تحلیل شود که چرا با وجود همه دستگاه های نظارتی شاهد این همه فساد در شرکت هایی مانند فولاد هستیم و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید