وحدت زیرساخت اساسی امنیت است/ راه حل برقراری امنیت در منطقه غرب آسیا برکناری رژیم صهیونیستی است


ساعت: 13:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902647

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

سردار سرتیپ محمدرضا نقدی گفت: وحدت زیرساخت اساسی امنیت است و هر کشور و مردمی برای زندگی، تجارت، ارتقای دانش و پیشرفت نیاز به امنیت دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک از بجنورد، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 19 مهر سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، وحدت را اساسی دانست. زیرساخت های امنیتی و هر کشور و مردمی برای زندگی، تجارت، افزایش دانش و پیشرفت نیاز به امنیت دارند.

وی با بیان اینکه اگر در جامعه به دنبال امنیت، قدرت و عزت هستیم باید وحدت خود را حفظ کنیم، تصریح کرد: مردم در زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران این حقیقت را به خوبی درک کردند و این وحدت تا امروز ادامه دارد زیرا مایه پیشرفت است. این ملت بوده است

وی خاطرنشان کرد: هر ملتی سعی می کند رهبر خود را به عنوان نماد اقتدار در برابر دشمنان، بیگانگان و توطئه گران محترم بداند.

این مسئول یادآور شد: مقام معظم رهبری از عالم ترین، وارسته ترین، پاک ترین و زاهدترین مردم زمان هستند و اثری از زندگی کاخ نشینی در وجود ایشان نیست.

سرتیپ نقدی افزود: در دنیایی که بسیاری از رهبران شرورند و پرونده های سیاه دارند، به داشتن عالم، وارسته، زاهد و پاک ترین انسان در مقام رهبری افتخار می کنیم.

وی افزود: هر ملتی لیاقت چنین رهبری را ندارد و خداوند با دادن امام خمینی (ره) و امام سید علی خامنه ای به ما این لیاقت را در ملت ایران دید.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم ایران مردمی دوراندیش، بزرگ، زیرک و استوار هستند، گفت: این مردم در مقابل رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی ایستادند و آن را شکست دادند.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه این ملت با صبر و استقامت در جنگ هشت ساله همه دنیا را شکست داد، افزود: پس از دفاع مقدس، دشمنان ناآرامی و تحریم اقتصادی را آغاز کردند که هر کدام به تنهایی می تواند چندین ملت را نابود کند. اما مردم ایران سربلند از این همه آشفتگی بیرون آمدند.

وی تصریح کرد: پیشرفت این نظام و ملت زیر انواع فشارها ادامه داشت و اگر به مولفه های قدرت و منحنی ها نگاه کنید در این 44 سال مولفه های قدرت ایران بالا رفت و دشمن پایین آمد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: دستگیری تفنگداران آمریکایی از ایران در خلیج فارس، سرنگونی پهپاد آمریکایی و پایگاه آمریکایی ها در عراق برای اولین بار پس از جنگ جهانی، عبور کشتی های نفتی بین کشتی های انگلیسی و آمریکایی، عظمت و قدرت، انقلاب اسلامی را برای بشریت آشکار کرد.

وی با بیان اینکه دشمن طاقت دیدن ایستادگی و صبر ملت ایران را نداشت، اظهار داشت: از این رو توطئه ها و آشوب ها شروع می شود، ستادهای مختلفی برای براندازی نظام ایجاد کردند، چند کشور غربی و رژیم صهیونیستی اردوگاه مشترکی تشکیل دادند و در این سالها برنامه های راه اندازی شد.

سرتیپ نقدی گفت: اما اکنون هیچکس نمی‌خواهد با ایدئولوژی و فکر با این گروه‌ها همکاری کند، بنابراین به راهزنان رسیدند و همه دسیسه‌هایشان ناکام ماند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر مکتبی جز اسلام در دنیا وجود ندارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی در دنیا موفقیت بزرگی دارد، از توده مردم گرفته تا نخبگان، سیاستمداران به انقلاب علاقه مند شده و به آن روی آورده اند و این باعث وحشت آمریکا و صهیونیست ها شده است و آنها برای ایجاد صحنه های گیج کننده و انتشار اخبار جنجالی در مورد ایران که بگویند ایران آن چیزی نیست که شما فکر می کنید.

سرتیپ نقدی گفت: مردم جهان به طرز عجیبی به انقلاب اسلامی روی آورده اند و این مشکل آمریکا را به وحشت انداخته و صهیونیست ها را به وحشت انداخته است.

وی تصریح کرد: دشمن می داند که دیگر جایی در دنیا ندارد، برای اینکه مردم را از انقلاب دور کنند دست به شورش می زنند، اما مردم ایران آنقدر قوی و با دانش هستند که فریب دشمن را نخورند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به درگذشت خانم امینی افزود: دشمن در این جریان عزای جهانی اعلام کرده است، همه سرانشان بیانیه داده اند و آمریکایی که میلیون ها انسان از نژادهای مختلف را در بسیاری از اقوام کشته است. کشورها در این حادثه دخیل است. در مورد حقوق بشر است.

سرتیپ نقدی یادآور شد: این کشورها باید توضیح دهند که چرا در برابر بمباران بیمارستانی در افغانستان، کشته شدن 4 هزار نفر در زندان و کشته شدن 250 زن در پنج سال توسط پلیس دستگیر شده اند، سکوت کرده اند.

وی گفت: مردم فهیم ایران حرف دشمن را باور نمی کنند، این ملت بیدارتر از آن است و پرچمی که برافراشته اند، مقدمه انقلاب حضرت مهدی (عج) است.

سرتیپ نقدی افزود: راه حل برقراری امنیت در منطقه غرب آسیا حذف رژیم صهیونیستی است و روز و سقوط آنها نزدیک است زیرا از درون پراکنده و آماده مرگ هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید