مقاومت فلسطین در برابر وحدت جهادی و وحدت میدانی/ رژیم صهیونیستی کاهش می یابد


ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834759

رژیم صهیونیستی امروز در شکننده ترین و متزلزل ترین حالت خود به سر می برد و این شکنندگی توسط مردم سرزمین های اشغالی کاملاً احساس شده است تا جایی که صدای خود را به گوش صهیونیست ها رسانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، روز قدس روز بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب اسلامی و همراه با قبله اولین مسلمانان و متعلق به همه مستضعفان و محرومان جهان است و نماد تقابل مستضعفان و مستضعفان است. مغرور

در واقع تداوم راهپیمایی های خالصانه مسلمانان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نوید فروپاشی و زوال تدریجی تمدن ستمگر غرب و پایان نظام لیبرال دمکراتیک را می دهد.

شرکت در راهپیمایی امسال از اهمیتی دوچندان برخوردار است که آخرین توطئه استکبار جهانی برای نابودی آرمان فلسطینی به اصطلاح معامله قرن را خفه می کند.

روز قدس که نماد وحدت و اراده امت اسلامی در برابر جنایات رژیم اشغالگر فلسطین است فرا رسیده است.

در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، افراد، مسئولان، نهادها، سازمان‌ها و سازمان‌های مختلف با صدور پیام‌های مشترک و جداگانه از مردم بصیر و مومن استان مازندران برای شرکت در راهپیمایی این روز جهانی دعوت کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در دیدار صدها نفر از دانشجویان و اعضای تشکل‌های دانشجویی، به در پیش بودن روز جهانی قدس اشاره کردند و تأکید کردند: امسال با سال‌های گذشته متفاوت است و قدرت و روحیه آنها متفاوت است. باید از طریق همدردی و همبستگی با مردم مظلوم و در عین حال قدرتمند فلسطین مطرح شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی «بازگشت به اسلام ناب و نفی تحجر» و «مسئله فلسطین» را از دیگر ویژگی های انقلاب اسلامی دانستند و گفتند: خداسازی و آرمان سازی دو موضوع اصلی است که باید به آن پرداخت. شناسایی؟ آرمان زدایی و پول وابستگی است و اینکه تا چه حد موفق بوده یا نه، وظیفه دانشگاهیان و صاحب نظران است.

یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امروز دنیا فهمیده است که مسئله بیت المقدس و فلسطین یک موضوع جهانی است و آرامش و آسایش بشریت فارغ از دین و مذهب به این منطقه بستگی دارد.

مسعود محمدی افزود: مقاومت در برابر اسراییل فقط مربوط به اعراب نیست و فقط این نیست که مسلمانان بگویند وقایع 110 سال اخیر به اعراب فلسطین مرتبط است.

وی گفت: اسرائیلی ها به دلیل روحیه بد و پستی که دارند هرگز در جوامع اسلامی جایگاهی نخواهند داشت.

محمد افزود: این قوم با ایجاد آرمان دروغین با زور و رشوه و حمایت نیروهای مختلف، یهودیان را از سراسر جهان با قدرت و زر و ریا به سرزمین فلسطین به عنوان سرزمین موعود آوردند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه این سرزمین متعلق به فلسطینی هاست، تاکید کرد: اسرائیلی ها امروز با شعار دروغین ملت بی سرزمین به دنبال سرزمینی بدون ملت هستند.

وی گفت: در پرچم رژیم صهیونیستی ستاره داوود دو خط آبی دارد که به اعتقاد آنها سرزمین اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات است و این شامل بسیاری از کشورهای اسلامی می شود و این نشان می دهد که آنها هستند. طمع به کشورهای اسلامی».

محمدی افزود: خرسندیم روز قدس و حمایت معنوی و انقلابی مردم ایران را در کنار سایر ملت ها از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنیم. و بعد از انتفاضه اول و دوم و سوم که به روزهای اوج می رسد می خواهند این سرزمین محدود را برای خود نگه دارند.

این کارشناس سیاسی گفت: روز قدس امسال طعم و حساسیت خاصی دارد چرا که برهه حساسی است.

وی گفت: اسرائیلی ها یک بار متوجه شدند که مسلمانان، حتی یک گروه کوچک، حتی حزب الله، به تعدادی از جوانان پاک و شهید باختند و توانستند آنها را به جای خود نشان دهند. برای دفن آنها در خاک از تاکتیک های معمول هولیگان ها، مستکبران و آدمخواران به عنوان دین علیه دین استفاده کردند.

بر همین اساس، در شش سال گذشته حوادثی در غرب آسیا و خاورمیانه رخ داده و جنگ های مذهبی در کشورهای اسلامی توسط گروهی از مزدوران به نام اسلام سلف به نام داعش که دستشان به سوی مسلمانان رفته است، به راه افتاده است. او گفت.

محمد می‌افزاید: آنها با ایجاد این گروه می‌خواستند مرزی امن برای خود ایجاد کنند که بتواند در مدت کوتاهی به آنها تنفس مصنوعی بدهد، اما باید بدانند که ملت‌های مسلمان به خوبی از این توطئه اسرائیل آگاه هستند. آمریکا و برخی کشورهای دیگر.»

وی گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که این گروه که توسط خودشان ایجاد شده و با حمایت همدستانشان به قلب کشور خودشان ضربه می زنند.
وی افزود: اینکه اخیراً رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند شاید کمتر از ربع قرن از عمر اسرائیل باقی مانده است، باید امیدوار بود که آرزوی حضرت امام (ره) به عنوان بنیانگذار نهضت جهانی قدس باشد. برآورده خواهد شد.»

محمد افزود: رشته های زیادی وجود دارد که ما را با فلسطین، بیت المقدس، بیت المقدس و جنایات اشغالگران قدس پیوند می دهد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه فلسطین محل و خاستگاه بسیاری از پیامبران الهی و ابراهیمی است، گفت: این سرزمین چه قبل از اسلام و چه بعد از اسلام در زمان خلیفه دوم به عنوان محل سکونت اعراب کنعانی انتخاب شده است. «کمال صلح را مسلمانان فتح کردند، همیشه سرزمین اسلامی و عربی بوده است.

امسال در حالی روز جهانی قدس را گرامی می داریم که تشدید ظلم و ستم دشمن صهیونیستی در قدس شریف موجب اندوه و خشم علاقه مندان به مسئله فلسطین شد.

رژیم کودک کش اسرائیل با هتک حرمت مسجد الاقصی و کشتار مردم مظلوم فلسطین در تلاش برای پنهان کردن شکست ها و زبان خود به خون ریزی ها و جنایات خود ادامه می دهد. اما این پاروها مانع مبارزه هوشمندانه و فعال مردم فلسطین نخواهد شد.

ملت های اسلامی در کنار قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین حضور دارند و نمی گذارند مشعل مقاومت و شعله های خروشان خشم امت اسلامی علیه اسرائیل با نفاق استکبار و خیانت مزدوران منطقه خاموش شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید