بزرگترین پیروزی جهان اسلام برکناری رژیم صهیونیستی است/ توطئه آمریکایی و صهیونیستی شکست خورد


ساعت: 10:15
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908038

سردار سلیمانی گفت: بزرگترین پیروزی جهان اسلام برکناری رژیم صهیونیستی خواهد بود تا کشورهای اسلامی متحد شوند و طمع نظام سلطه از کشورهای اسلامی دور شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ سردار سلیمانی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی روستای سخی آباد آق قلا با اشاره به اینکه در آستانه 22 آبان قرار داریم، اظهار داشت: 22 آبان امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است و پیروزی ایرانیان بود. ملت بر سر توطئه آمریکایی و صهیونیستی که از شبکه رسانه ای نتم سالته سوء استفاده می کرد سعی در صدمه زدن به ایران قدرتمند و مستقل داشت که این توطئه ناکام ماند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: مردم گلستان با هوشیاری و رهبری این توطئه را مانند سایر مردم کشور خنثی کردند و حماسه آفریدند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: در آستانه یوم الله سیزدهم آبان هستیم که دشمن در رویارویی آشکار شکست خورده و شواهدی برای تایید آن از سوی سازمان سیاه دریافت شده است.

وی افزود: در سال های اخیر استکبار کشورهای مستقل به ویژه ملت ایران مصیبت های زیادی را به بار آورده و دسیسه ها و قیام های آنها ضربات بزرگی بر پیکره کشورهای اسلامی و مسلمان وارد کرده و تفرقه انداخته اند. کشورهای اسلامی را در دستور کار قرار داده تا جهان اسلام دچار ضعف و انحطاط شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: کشور ما نیز قبل از کودتای 28 مرداد تحت سلطه انگلیس خبیث بود و ما یک نگهبان تاریخی قوی داریم و ملت ما گذشته خود را فراموش نمی کند.

سردار سلیمانی گفت: ایجاد رژیم کودک کشی در سرزمین های مستقل فلسطین از دیگر جنایات استکبار است و مقام معظم رهبری فرمودند قرن آینده متعلق به اسلام خواهد بود و ما شاهد مقدمات این پیروزی ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند تا 25 سال آینده چیزی به عنوان رژیم کودک کش باقی نمی ماند و رژیم صهیونیستی در سال های پیروزی انقلاب اسلامی دچار بحران های زیادی شد و در حال حاضر دچار بحران هویت است.

این مسئول افزود: رژیم جعلی صهیونیستی هویت ندارد و از سرزمین های مختلف به این منطقه کوچ کرده اند و از کشورهای مختلف گذرنامه دارند.

سرداز سلیمانی تاکید کرد: بزرگترین پیروزی جهان اسلام برکناری رژیم صهیونیستی خواهد بود تا کشورهای اسلامی متحد شوند و طمع نظام سلطه از کشورهای اسلامی دور شود.

وی خاطرنشان کرد: نظم جدیدی در جهان در حال شکل گیری است و در آن جایگاه ایران اسلامی به عنوان یک تمدن پیشگام با تاکید رهبر انقلاب خواهد بود.

این مسئول از تلاش های صورت گرفته برای تامین آب استان و اجرای طرح های محرومیت زدایی تشکر کرد.

سردار سلیمانی گفت: 30 درصد پروژه های محرومیت زدایی در کشور پیشرفت بسیار خوبی داشته و گلستان یکی از استان های خوب در این زمینه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید