طرح خاورمیانه جدید شکست خورد/ لابی یهودی-عربی-غربی با جریان مقاومت و قدرت انقلاب اسلامی شکست خورد


ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1906704

سردار احمدی گفت: طرح جدید خاورمیانه که قرار بود توسط صهیونیست های بین المللی، آمریکا و کشورهای حامی آن اجرا شود، با جریانات مقاومت شکست خورده و امروز اقتدار انقلاب اسلامی تا حدی پیش رفته است. مدیترانه شرقی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سردار زین العابدین احمدی فرمانده سابق گروه توپخانه 61 محرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در مراسم بزرگداشت شهید در مزار سردار غلامرضا سماج گفت: رژیم سلطه که همیشه خاورمیانه را متحول کرده است. انقلاب اسلامي و ملت ايران در بستر سياست هاي استعماري خود درست در مقابل اين سلطه قرار گرفته است و به همين دليل تمام تجهيزات نظامي خود را در اختيار صدام و حزب بعث عراق قرار داد تا با اين وسيله با اين ملت مقابله كنند. که توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در زیر پرچم عراق، پس از فداکاری ملت ایران، نه تنها نتیجه نداد، بلکه پس از هشت سال جهان پیروز شد.

وی افزود: آمریکا چندین سال پیش طرح جدید خاورمیانه را ارائه کرد و زمانی که این طرح ارائه شد مقدمات آن را آماده کرده بودند، بنابراین وقتی مطمئن شدند می توانند طبق اهداف خود طرح جدید خاورمیانه را بیرون کنند. آنها شروع کردند.

احمدی تصریح کرد: ترکیه، سوریه، عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس بخشی از این طرح بودند، البته خاورمیانه جدید برای این کشورها اهمیتی نداشت و آنها برنامه خودشان را دنبال کردند.

احمدی افزود: در ابتدا افغانستان و عراق را اشغال کردند و آنجا بود که اعلام کردند به دنبال طرح جدیدی برای خاورمیانه هستند و اجرای واقعی آن در سوریه بود.

این جانباز دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی نقش مهمی در حفظ تمامیت سوریه ایفا کرد و حرم را جمهوری اسلامی اعلام کرد و گفت: اگر موفق به تجزیه سوریه شوند، گام های بعدی یعنی تجزیه عراق و ایران است. ، در دستور کار آنها خواهد بود

احمدی تصریح کرد: نقشه های شوم دشمن برای نقشه خاورمیانه جدید آمریکایی ها از سوریه شروع شد اما یک مانع جدی بر سر راه دشمن وجود داشت و آن این بود که دولت مقتدر و یکپارچه جمهوری اسلامی ایران ایستاد. در مقابل این نقشه شوم و نتیجه نقشه آمریکا به نفع انقلاب بود و جبهه اسلامی و مقاومت تشکیل شد.

وی با اشاره به شکست مستمر طرح های آمریکا برای مقابله با مقاومت ملت های مسلمان در منطقه، گفت: طرح جدید خاورمیانه که قرار بود توسط صهیونیست های بین المللی و آمریکا و کشورهای حامی آن اجرا شود. امروز به سرنوشتی دچار شده است که جنبش های مقاومت مانند همه نقشه هایشان برکت آن را دارند.

سردار سرلشکر غلامرضا سماج فرمانده یگان نظارت منطقه حلب سوریه در آبان ماه 1394 در حلب به فیض شهادت نائل آمد و کارنامه یک عمر مجاهدت خالصانه خود را به مهر شهادت مزین کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید