تمرینات ایران، چین و روسیه در ونزوئلا؛ مرگ حریم خصوصی آمریکا / اتحاد استراتژیک برای زوال جبهه غربی-یهودی


ساعت: 07:55
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881825

این روزها رسانه های بیگانه درباره اقتدار ایران در زندگی خصوصی ایالات متحده آمریکا سکوت کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکاین روزها رسانه های بیگانه درباره اقتدار ایران در زندگی خصوصی ایالات متحده آمریکا سکوت کرده اند.

رسانه های بین المللی عربستان سعودی از حضور کشورمان در آب های آمریکا ابراز نگرانی کردند و برای تحلیل آن به کارشناسان مراجعه کردند.

به گفته رسانه ها، در سال 1960، زمانی که اتحاد جماهیر شوروی سعی کرد از موشک در کوبا استفاده کند، ایالات متحده آمریکا آن را تهدید کرد.

397918fd fbfc 46f0 a161 116205be1e17 خبر خاکستری

از آن زمان تاکنون نه روسیه، نه چین و نه هیچ کشور دیگری نتوانسته اند چنین مانوری را انجام دهند و ایران برای اولین بار این کار را انجام داد.

تا به امروز آمریکایی ها با نیروهای ایرانی در خصوص قوانین کشتیرانی در خلیج فارس و تنگه هرمز یا سایر آب ها مطابق قوانین بین المللی رفتار می کردند.

مانور ایران در ونزوئلا تحولی بسیار بزرگ در صحنه جهانی خواهد بود و سوالات حساس بسیاری را برانگیخته و خواهد کرد.

روسیه و چین به دنبال تضعیف قدرت نظامی آمریکا در آمریکای لاتین و جهان هستند، روابط ایران با آنها نیز نشان از دشمنی با آمریکا دارد.

7f14cad0 4e08 401c b68f a5e50664f628 خبر خاکستری

بنی گانتز، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی نیز در این مراسم به قدرت جمهوری اسلامی در منطقه و جهان در سال های اخیر اشاره کرد.

به گفته وی، «پرتاب اخیر یک ماهواره توسط ایران نشان می دهد که این کشور توانایی توسعه موشک های بالستیک قاره پیما را دارد.

برد موشک های ایران به قلب اروپا می رسد، این علاوه بر سامانه موشکی بالستیک و پهپادهای عملیاتی است که می تواند به شرق مدیترانه برسد.

می‌توان تاکید کرد که ایران با استفاده از کشتی‌هایی که در جنوب دریا به گشت‌زنی می‌پردازند، دریای سرخ را به شکل انقلابی اشغال می‌کند.

2eb3fdab 21d5 45ec 9f2b 427404c24c41 خبر خاکستری

حاتم الفلاحی، کارشناس مسائل سیاسی کشورهای عربی می گوید; شکی نیست که اسرائیل در مهار نفوذ و توسعه طلبی ایران در منطقه شکست خورده است.

ائتلاف کشورهای عربی و سازش آنها با اسرائیل هیچ تاثیری بر وضعیت ایران در منطقه ندارد، ایران سلاح هایی دارد که از دسترس اسرائیل خارج است.

اسرائیل اخیراً به دنبال تشکیل ائتلاف ضد ایرانی بوده است، اما این تلاش نشان می دهد که به تنهایی توانایی مقابله با جمهوری اسلامی را در هیچ عرصه ای ندارد.

5ff5e916 c9d6 48ea 93d8 d9d8389e51d6 خبر خاکستری

اندیشکده آمریکایی واشنگتن فری بیکن اعلام کرد که رزمایش ایران، روسیه و چین به معنای آمادگی برای حمله به ایالات متحده آمریکا خواهد بود.

آموزه های تاریخی کشورهای مخالف آمریکا میزبان ونزوئلا خواهند بود، ونزوئلا زمانی پناهگاه امن آمریکا بود و امروز به پناهگاه امن ایران تبدیل شده است.

ایران اخیرا سوخت کشتی‌های خود را به ونزوئلا رسانده است، در حالی که طبق گزارش ایندیپندنت 4، کشتی‌های آمریکایی و هواپیماهایش راضی نیستند.

aa369ccb 59d1 4a72 afe3 5fce160ebe0d خبر خاکستری

مجله آمریکایی پولیتیکو اخیرا در گزارشی اعلام کرد که احتمال انتقال موشک دوربرد ایران به حریم خصوصی آمریکا بسیار زیاد است.

به گفته بسیاری از کارشناسان، تمرینات تک تیرانداز مرزی در زندگی خصوصی ایالات متحده نشان دهنده اتحاد استراتژیک دشمنان ایالات متحده در سراسر جهان است.

توازن قوا در نظام بین الملل در حال تغییر و توسعه است و مانور 100 کیلومتری آمریکا آن را فرو خواهد ریخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید