رژیم صهیونیستی کودک کشی تهدیدی بزرگ برای جهان اسلام است/ رفتار شورشیان غیراخلاقی و غیرقابل توجیه است


ساعت: 18:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889361

آیت الله دری نجف آبادی با محکومیت بیانات شرم آور یکی از رهبران فتنه 88 گفت: رفتار معاندان به دور از اخلاق، وجدان و انسانیت است و به آسیاب دشمن، باعث خوشحالی اسرائیل می شود و رفتار آنها قابل قبول نیست. بخشیده شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز سیاسی جمعه اراک که در مصلی این شهر برگزار شد، نماز و عبادات را مانند چراغی فروزان دانست. برای مردم . : بخش مهمی از زندگی و تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) در ادعیه و عبادت نامه ها یافت می شود که باید از آن به خوبی استفاده کنیم و آن را گرامی بداریم.

وی با اشاره به اینکه عبادت عاشورا نشانه بارز تشخیص جبهه حق از باطل است، افزود: همچنین عبادت جامعه کبیره عمل کامل زایش معارف ناب اهل بیت(ع) است. و یادآور وجود نورانی امام هادی (ع) است که بیش از 230 سال عمر کرد و صفات ائمه در این دعا ذکر شده و در فصل اول 5 صلوات آمده است که در آن 40 فضیلت اهل بیت (ع) آمده است. ع) ذکر شده است.

آیت الله دری نجف آبادی با انتقاد شدید از سیاست خاندان سعودی در حمایت از رژیم صهیونیستی تصریح کرد: رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی تهدیدی بزرگ برای جهان اسلام است و آل سعود بزرگترین خیانت را در حق مسلمانان و اسلام انجام می دهد. دین به نام حافظان حرم سعود باید دست از حمایت از رژیم صهیونیستی بردارد و نسبت به جان زائران و انسانها بی اعتنا نباشد.

وی تاکید کرد: جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین ظلم بزرگ این رژیم غاصب و کشتار کودکان است و مدعیان نیل تا فرات امروز خود را در دیوارهای سیمانی و به برکت جبهه مقاومت محاصره کرده اند. و تفکر انقلاب اسلامی، نابودی اسرائیل قطعی است.»

امام جمعه اراک با بیان اینکه دین مبین اسلام دین عزت، عدالت، آزادی و حمایت از مظلوم است و با هر ظلمی که به مظلوم می شود مخالف است، گفت: این دین ناپایدار شده است.

وی با قدردانی از مراسم دهه اول ماه محرم و تاکید بر اجرای باشکوه مراسم در دهه دوم و سوم و ماه صفر گفت: ملت ایران در دهه اول ماه محرم با عزاداری باشکوه برگزار می شود. بسط و تعمیق توده با عظمت عاشورا و امام حسین ع) سنگ تمام گذاشتند و دوباره فرهنگ حسینی و شهادت طلبی را در جامعه اسلامی زنده کردند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان عزیز با خدا معامله کردند و در تاریخ انقلاب ماندگار شدند و امروز باید الگوی کامل همه به ویژه باشند. جوانان.

وی با تبریک روز خبرنگار و تجلیل از شهدای رسانه گفت: رسانه ها و خبرنگاران با دلسوزی، تعهد، حسن نیت و تلاش حماسه ها را تبیین و روایت می کنند و زحمات این عزیزان همواره قابل تقدیر است.

امام جمعه اراک با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره خیام با همکاری روسیه گفت: همکاری و تعامل با سایر کشورها برای دستیابی و دستیابی به فناوری بهتر در دستور کار جمهوری اسلامی است و این امری پسندیده است زیرا غربی ها به ویژه تحریم های ظالمانه آمریکا به دنبال مهار ایران است.

وی با محکومیت اظهارات شرم آور یکی از سران فتنه 88 گفت: سران فتنه 88 با دروغ و فریب خود به ملت توهین کرده اند و با اردوهای خیابانی و اغتشاشات کشور را به لبه پرتگاه رسانده اند. آنها نابخشودنی هستند.

آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: معاندین پس از 12 سال به جای عذرخواهی از ملت و نظام اسلامی با انتشار بیانیه های شرم آور و با کشف توطئه علیه مدافعان حرم و در رأس آنها می خواهند بگویند ما هم همینطور هستیم. ، شهید حمدانی و شهید سلیمانی با بی اعتنایی به ایثار و تلاش این عزیزان.

وی افزود: رفتار شورشیان به دور از اخلاق، وجدان و انسانیت است و به آسیاب دشمن، به خاطر اسراییل و رفتار آنها قابل بخشش نیست و یقیناً شورشیان جایگاهی در بین ملت نداشتند. در سال 2008 و حتی امروز نیز با این رفتار بر گناهان خود می افزاید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به پاسخ مقام معظم رهبری به نامه دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: مردم شجاع و غیور فلسطین سیاست آمریکایی رژیم صهیونیستی را خنثی می کنند. با مقاومت آنها می توان جبهه مقاومت امروز را در هر نقطه از کشور شکست داد.» این کار دشمنان را می کشد و دشمنان باید از اقتدار جبهه مقاومت اسلامی درس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران تا آزادی قدس شریف در کنار مردم مظلوم فلسطین است و با جبهه استکبار و حامیان صهیونیست آنها و همچنین جبهه مقاومت که یادگار امام (ره) است، مقابله خواهد کرد. شهید سلیمانی افتخار یکی از ملت های مظلوم است. محافظت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید