حضور رژیم صهیونیستی در منطقه تهدیدی برای همه کشورهای منطقه است


ساعت: 00:30
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805600

امیرعبدالیان در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه امارات:

امیر عبداللیان وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات در خصوص مسائل دوجانبه و منطقه ای گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات در خصوص مسائل دوجانبه و منطقه ای گفت وگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگو روابط دو کشور را مثبت و مترقی دانست و خاطرنشان کرد: دیدارها و رایزنی های خوبی بین مقامات دو کشور ایجاد شده است.

امیر عبداللهیان با اشاره به بحران یمن گفت: معتقدیم ادامه جنگ و گسترش درگیری ها و اختلافات به نفع هیچ یک از کشورها و منطقه نیست.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان حضور رژیم صهیونیستی در منطقه را تهدیدی برای همه کشورها و منطقه می داند. وزیر امور خارجه کشورمان گفت: باید تلاش شود که از عوامل بحران در منطقه حمایت نشود.

وزیر امور خارجه امارات در این مذاکرات گفت که دولت امارات برای توسعه روابط خود با ایران جدی است و ادامه مذاکرات دوجانبه را در زمینه های مختلف ضروری می داند.

وزیر امور خارجه امارات در خصوص بحران سیاسی یمن گفت: تلاش می کنیم همه طرف های یمنی را برای دستیابی به راه حل سیاسی با حمایت سازمان ملل تشویق کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید