سانسور شدید رسانه ای رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر حملات ایران / در پاسخ به هر تهدیدی برابر دشمن اقدام می کنیم


زمان: 09:41
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1854812

حسن نیا گفت: قتل رئیس واحد موساد در اربیل عراق با هواپیمای بدون سرنشین قطعا پاسخی به برخی خرابکاری های اخیر اسرائیلی ها با کمک منافقین در ایران بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی حسنیه، کارشناس مسائل خاورمیانه در گفتگو با خبرنگار «صبح» گفت: جنگ ایران و اسرائیل در سال‌های اخیر به ویژه در یکی دو سال اخیر تشدید شده است و این سطح از تنش منجر به جنگ ترکیبی بین دو کشور شده است. ه. توس.

سانسور شدید رسانه ها توسط رژیم صهیونیستی برای پنهان کردن ضربات از ایران

وی افزود: جنگ ترکیبی خارج از جنگ نیابتی است، یعنی در حوزه الکترونیک، در فضای مجازی و در حوزه نیابتی و اقدامات و واکنش های نظامی و غیرنظامی است، همانطور که می دانید مثلا جمهوری اسلامی. ایران با کمک مقاومت و کمک نیروهای سایبری در عراق و لبنان و کمک نیروهای جنگ الکترونیک ضربه ای به اسرائیل وارد کرده است. در چند روز اخیر شاهد آتش سوزی ها و خرابکاری ها در ایران بودیم، اقدامات نظامی یا سایبری در اسرائیل صورت گرفت، اما اسرائیلی ها سعی می کنند اخباری در این مورد منتشر نکنند و به نوعی سانسور رسانه ای شدیدی دارند و چون رسانه ها با آنها هستند، این رسانه سانسور کننده است و اجازه انتشار اخبار را می دهد. آنها این کار را نمی کنند و این اقدامات و واکنش ها در راستای تشدید تنش ها بین ایران و اسرائیل است.

این کارشناس بین الملل افزود: در خبری که روز گذشته منتشر شد و از کشته شدن رئیس لشکر موساد در اربیل عراق توسط هواپیماهای بدون سرنشین خبر داد، مشخص است که پهپادها موفق شدند خودرو را به سمت اربیل عراق هدایت کنند. از کدام کشور و از طریق کدام جریان و این قطعا پاسخ برخی از خرابکاری های اخیر آنهاست که اسرائیلی ها با کمک منافقین در ایران انجام دادند.

ایران در پاسخ به هر تهدیدی اقدام متقابل و متقابلی را علیه دشمن از خود نشان می دهد

حسنیه در ادامه با اشاره به اینکه ایران به هر تهدیدی با اقدام متوازن و متقابل علیه دشمن پاسخ داده است، گفت: در پی اقدام تحریک آمیز یونان برای توقیف نفتکش ایرانی، ایران نیز به این مشکل پاسخ داده و تخلفاتی انجام داده است. کشتی‌هایی که مجموعاً 1.3 میلیون بشکه نفت در خلیج فارس حمل می‌کردند، پاسخ دادند و یونانی‌ها را بر آن داشت که توبه کنند و موضوع توقیف نفتکش ایرانی را تحت فشار آمریکا مطرح کنند.

وی در خصوص تلاش های اسرائیل برای توقف و جلوگیری از احیای مجدد برجام گفت: بیشتر تنش ها ناشی از تلاش اسرائیل برای جلوگیری از احیای مجدد برجام است که باعث افزایش تنش و افزایش در آینده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید