سرپوش گذاشتن فتح الله زاده بر سابقه حاشیه ساز معاونت آجورلو

سرپوش گذاشتن فتح الله زاده بر سابقه حاشیه ساز معاونت آجورلو

در روزهای پایانی حضور مصطفی آجارلو (مدیرعامل برکنار شده استقلال) به عنوان سرپرست تیم مدیریتی این باشگاه و پس از دیدار استقلال و فولاد خوزستان، یکی از معاونان باشگاه استقلال اظهارنظرهای عجیبی درباره کمیته داوران

فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال در واکنش به اتفاقات مربوط به قضاوت بازی این تیم مقابل فولاد، خواستار شنود تلفن داوران شد! درخواستی که با واکنش شدید جامعه قضایی به ویژه اداره و کمیسیون قضایی مواجه شد و جمعی از قضات به ریاست خداداد افشاریان رئیس کمیسیون قضایی با ابراز تاسف از این موضع باشگاه استقلال معتقدند در رابطه به قضات و حرمت آنها ستم کرده اند.

در این فاصله و با تغییراتی که در مدیریت باشگاه استقلال رخ داده، به نظر می رسد یکی از مهمترین اقدامات علی فتح الله زاده پوشش ماجرای «شنود تلفنی داوران» باشد.

فتح الله زاده که معمولا با تمام اعضای فدراسیون های گذشته رابطه خوبی دارد، قطعا در این مورد با خداداد افشاریان و دیگر اعضای کمیته داوران صحبت خواهد کرد. حتی نزدیکان به باشگاه استقلال هم می گویند این یکی از برنامه های اصلی فتح الله زاده برای ایجاد آرامش در فضای متشنج بین کمیسیون داوران و باشگاه استقلال است.

هیچ هزینه ای ندارد. پس از این اظهار نظر، مصطفی آگرلو به شدت فرشید سامی را مورد توبیخ قرار داد و از او خواست در برنامه تلویزیونی بعدی که در آن شرکت کرد به این ماجرا بپردازد، اما سامی به شنود شنود داوران در سری آ ایتالیا اشاره کرد. تمدید و تمدید شد!

دیدگاهتان را بنویسید