افکار عمومی مستضعفان جهان اسلام تهدیدی جدی برای رژیم صهیونیستی است


ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834823

حجت الاسلام محسن مفید گفت: آنچه تهدید جدی برای رژیم صهیونیستی است، نه دولت های وابسته، بلکه افکار عمومی مستضعفان جهان اسلام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محسن مفید در گفتگو با مرصادنیوز اظهار داشت: بیش از 60 سال است که سرزمین مقدس فلسطین و قبله اول مسلمانان با نقشه شوم یک نظام بین المللی سلطه به رهبری رژیم استعماری انگلیس به اشغال صهیونیست ها درآمده است.

رئیس شورای نگهبان استان کرمانشاه افزود: ثروت غرب آسیا و وضعیت فرهنگی ناشی از مبانی مستحکم دینی و اعتقادی کتب آسمانی در غرب آسیا نظام سلطه را با خطر جدی مواجه کرد، لذا دست به این اقدام زدند. “

وی خاطرنشان کرد: نظام سلطه هم برای غارت منابع کشورهای غرب آسیا (به ویژه نفت) و هم برای کنترل اندیشه اسلامی که برای آنها رقیب جدی تمدن و فرهنگ بود، برای ترویج نگاه سکولار خود به دموکراسی و غیره می تواند. به منابع انرژی غرب آسیا برسد. آنها قرن گذشته را رقم زدند.

وی گفت: تمام تلاش نظام بین الملل سلطه و صهیونیست ها به عنوان عامل اصلی تامین منافع و امنیت خود در خاورمیانه در این مدت این است که مسئله فلسطین و مساله اشغال فلسطین را فراموش کنند.

حجت الاسلام مفید ادامه داد: اما نظام سلطه در هر دو جهت شکست خورده است، به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و مطرح شدن مجدد مسئله اشغال سرزمین فلسطین توسط جمهوری اسلامی و نامگذاری روز جمعه. به عنوان ماه مبارک رمضان.» قدس و روز مبارزه با اشغالگری و استکبار جهانی، این موضوع بار دیگر در سطح بین المللی در کشورهای اسلامی مطرح شد و امروز به عنوان اولین مسئله در جهان اسلام، مسلمانان نسبت به آن حساس هستند.

وی گفت: امروز شاهد افول اصلی ترین نیروی بین المللی حامی رژیم صهیونیستی یعنی آمریکا هستیم و به همین دلیل حمایت آنها از رژیم اسرائیل رو به کاهش است.

رئیس شورای نگهبان کرمانشاه گفت: رژیم صهیونیستی برای جذب کشورهای سازشکار در منطقه طی چندین دهه برنامه های متعددی از کالایی تا معامله قرن ترامپ و عادی سازی رژیم صهیونیستی را اجرا کرده است. با برخی از کشورهای عربی: «خوشبختانه همه این طرح ها با مشکل مواجه شد و با شکست مواجه شد.

وی افزود: اکنون که قدرت آمریکا به عنوان حامی اصلی رژیم صهیونیستی در عرصه بین المللی رو به افول است، رژیم صهیونیستی با ارتباط با دولت های مرتبط با نظام سلطه بین المللی به دنبال یافتن جایگزینی برای این قدرت رو به زوال است. در منطقه.» او موضوع عادی سازی روابط با کشورهای عربی را مطرح کرد.

حجت‌الاسلام مفید گفت: اما رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند که نه کالا می‌تواند امنیت آنها را تامین کند، نه معامله دوران ترامپ و نه حتی عادی‌سازی روابط، زیرا آنچه تهدید جدی برای رژیم صهیونیستی است، دولت‌های وابسته نیستند، بلکه دولت‌های وابسته هستند. افکار عمومی مستضعفان: «و جهان اسلام است.

وی گفت: در آخرین نظرسنجی که در سال 2021 در کشورهای عربی خاورمیانه انجام شد، حدود 200 میلیون عرب در این نظرسنجی شرکت کردند و بیش از 88 درصد از کسانی که در این نظرسنجی گفتند موضوع فلسطین همچنان در رتبه اول قرار دارد. اولويت جهان اسلام و رژيم است: صهيونيست‌ها خود را رژيم اشغالگر مي‌دانستند، از اين رو هيچ يك از اين طرح‌ها موفق به عادي‌سازي اشغال رژيم صهيونيستي براي تامين امنيت آن در منطقه نشد.

حجت الاسلام مفید گفت: از سوی دیگر نگاه مقاومت و جریان های طرفدار مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی هر روز بیشتر می شود و همواره در جنگ های 20 سال گذشته چه علیه حزب الله و چه علیه مقاومت و حماس اتفاق افتاده است. رژیم شکست خورد و مهمتر از همه، برنامه هایش برای تضعیف جنبش مقاومت در منطقه به رهبری خاورمیانه بزرگ آمریکا که در دوره بوش پسر کلیدی بود، شکست خورد.

وی گفت: آنها همچنان با استقرار و تقویت جریان تکفیری و دولت داعش تلاش کرده اند تا امنیت رژیم صهیونیستی را برای خود بخرند، اما این را با مقاومت کشورهای منطقه و مردم منطقه می بینید. منطقه. شکست ها.”

رئیس دفتر شورای نگهبان کرمانشاه اذعان داشت: رژیم صهیونیستی علاوه بر کاهش قدرت اولین حامی خود، امروز شاهد رشد و توسعه قدرت مقاومت است و همچنین می داند که عادی سازی با دولت های بدون حمایت از آن‌ها نبود، بنابراین سعی کرد امنیت نسبی را حداقل در داخل سرزمین‌های اشغالی تعیین کند، اما با آغاز عملیات‌های شهادت طلبانه در سرزمین‌های فلسطینی در روزهای اخیر، رژیم صهیونیستی حتی امنیت داخلی خود را نیز از دست داده است.

حجت الاسلام مفید گفت: پیش بینی ما این است که به حول و قوه الهی هر چه زودتر شاهد نابودی و سرنگونی این رژیم توسط مردم مقاوم فلسطین باشیم.

وی گفت: ملت ایران همچون گذشته با تمام تلاش و قدرت و با آرمان های والای اسلام ناب محمدی در مبارزه با ظلم و ستم و حمایت از مسلمانان مظلوم در راهپیمایی روز قدس حضور خواهند داشت. ، وفاداری خود را مجدداً تأیید می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید