امنیت؛ پرچمداران سرافراز مبارزه با استکبار جهانی و پاسداری از هویت اسلامی ملت ایران/ سپاه رکود را در خدمت به مردم نمی شناسد.


ساعت: 08:38
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813253

معاون هماهنگ کننده سپاه در گفت و گو با سلمان سیستان و بلوچستان؛

سردار سرتیپ فکیری با بیان اینکه سپاه نمی دانست چگونه باید متوقف شود و به مردم خدمت کند، گفت: پرچم پرافتخار مبارزه با استکبار جهانی در دستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ دوم عوضعلی فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: این ثروت است. مقام و منزلت و فداکاری در راه اسلام بدون هیچ چشمداشتی.

وی افزود: دنیا باید بداند که سپاه پاسداران امت، رهبر، انقلاب و اسلام است و این در مقاطع مختلف ثابت شده است.

این وزیر خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) تمام وجود خود و وجود خدا، اسلام و راه پیامبر اعظم(ص) را فدا کرد و زمانی که متوجه شد اصل اسلام در خطر است به مقابله با یزید پرداخت.

وی ادامه داد: این امام همام با علم به اینکه امکانات و قدرت در دست یزید و یزیدیان است با تمام وجود و عزت و جان در راه اسلام و قرآن و احیای دین بر ضد آنان قیام کرد. پیامبر اکرم (ص) تا اساس دین از بین نرود.

پاسداران، پاسداران انقلاب اسلامی و سلاح های ولایت فقیه

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان در استان گفت: سپاه پاسداران با ترس از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی و سلاح ولایت فقیه از اوایل انقلاب اسلامی، به دنبال دفاع از کیان است. انقلاب و دستاوردهای او و ورود و حضور در همه صحنه ها.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و امام راحل (ره) آن را از بطن جامعه و در بین مردم تشکیل دادند، افزود: خمینی (ره) را دارم وقتی دید. شما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پیروی از امام حسین (ع) دست به چنین کارهایی می زند و به عنوان شاگردان این مکتب امام همام، در همه صحنه های انقلاب اسلامی، در روز ولادت آن حضرت، این ویژگی ها را حفظ می کنند. روزی که پاسدار تعمید گرفتند.

فکیری افزود: این انتصاب آثار بسیاری در بخشهای مختلف دارد که مهمترین آنها علاوه بر تشویق سپاه پاسداران به پیروی از ویژگی هایی چون ایثار، ایثار، مجاهدت، ایثار در راه اعتلای قرآن، جمهوری اسلامی ایران را حفظ کند و در انجام مأموریت های خود به طور فزاینده ای تعیین کننده دیده شود.

پاسداری و پاسداری از انقلاب بر عهده سپاه است

وی افزود: حوزه فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانطور که از نامش پیداست تنها به حوزه نظامی محدود نمی شود و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه حفاظت و حراست از انقلاب سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و غیره را بر عهده دارد. مواردی که ممکن است انقلاب دچار مشکل شود، طبق قانون اساسی و قانون اساسی که دارند عمل کرده اند.

این مقام مسئول گفت: بر اساس قانون و شرح وظایف، مأموریت ها و رشادت های فراوان سپاه در زمینه های مختلف در آرشیو این نهاد ثبت شده است، لذا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون وارد شده و اقداماتی را انجام داده است. «با ترس از امام حسین(ع) و با روحیه ایثار، ایثار و ایثار و پیروی از ولایت و ولایت مسلمین و بر این اساس توانستیم در همه عرصه ها موفق باشیم و نتایج ملموسی از خود بر جای بگذاریم.



سپاه پاسداران بلد نیست جلوی خود را بگیرد و به مردم خدمت کند

وی خاطرنشان کرد: اجرای مراقبت های صحیح در چند مرحله، تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای کاهش آلام افراد مبتلا به این بیماری، اجرای طرح سرلشکر حاج قاسم سلیمانی برای تشخیص و شناسایی بیماران کووید – 19 برای ریشه کنی این ویروس شوم. ورود به مشکلات درمانی، اجرای پروژه های اقتصادی و محرومیت از نازلترین قیمت و کیفیت مناسب، ساخت جاده، برق، آبرسانی، ساخت خانه برای مستمندان، ساختن مساجد و مدارس و خانه های جهان، اشتغالزایی، کمک به سیل و زلزله زدگان و رونق اقتصادی استان و ورود به سایر مناطقی که حضور سپاه در آن ضروری است از جمله خدماتی است که سپاه بدون هیچ چشم داشتی به مردم ارائه می کند و همانطور که خادم در کنار مردم برای کاهش مشکلات است. ، این سرویس دشمنان را ناامید کرد و از دستیابی به اهداف خود ناامید هستند.

فکیری بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنان به خدمت رسانی به مردم، برقراری امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان، ترویج اسلام ناب محمدی، محرومیت زدایی، پیشرفت و توسعه در عرصه های مختلف، کمک به مردم در بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله، افزایش آگاهی و بصیرت و… ادامه می دهد. سیره شیعه و سنی از شاخص ترین خدمات این نهاد مردمی در منطقه وسیع سیستان و بلوچستان در سال های اخیر است.

وی تاکید کرد: دشمنان همواره با اقدامات مختلف در بخش‌های مختلف به دنبال آسیب رساندن به جمهوری اسلامی ایران هستند تا اهداف و دستاوردهای به دست آمده را تضعیف و مخدوش کنند.

فکیری ادامه داد: دشمنان این مرز و بوم نیروهای ما را زیر نظر دارند و به طرق مختلف و در این میان مانند سپاه پاسداران در بین مردم تلاش می کنند روند توسعه و گسترش آنها را از بین ببرند یا متوقف کنند. مردم و نوکرانشان، دشمن می خواهد اعتماد مردم را از سپاه سلب کند و در نتیجه پیوند این صلابت و قدرت جمهوری اسلامی را قطع کند و مردم را نسبت به نظام اسلامی بدبین کند.

وی ادامه داد: بدبینی مردم نسبت به سپاه و خادمان آن نقطه قوتی برای دستیابی دشمنان به اهداف شوم خود است. در همین راستا او با ترس و وحشت قصد دارد جنگ روانی اعتمادی را به سپاه پاسدارانی راه بیندازد که مال و آبروی خود را وقف مردم کرده اند تا به آنها آسیب برسانند، پاسدارانی که در بدترین شرایط جان خود را فدای مردم می کنند. بیماری تاج و تخت یا ارائه مسیرهایی به مردم در مکان های دشوار و سایر خدمات برای پیشرفت. بودن.

پرچم پرافتخار مبارزه با استکبار جهانی در دستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

این مقام مسئول افزود: امروز دشمن خواهان عملیات تسلیحات روانی و جنگ است. اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در سپاه پاسداران معکوس شده است و تلاش می کنند سپاه پاسداران را خائن به نظام و مردم را خادم جلوه دهند. همه باید هوشیار باشند «برای اینکه تحت تأثیر این جنگ روانی قرار نگیریم.

فکیری بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرچمدار سرافراز مبارزه با استکبار جهانی و پاسداری از هویت اسلامی ملت ایران است و به عنوان سربازان ولایت و نهادی انقلابی با برکت بیش از چهل سال یکی از این نظر به برکت رهبر انقلاب و مردمی است که سپاه پاسداران را پرچمدار مبارزه با استکبار می دانند.

وی گفت: به دستور امام خمینی (ره) باید بر سر آمریکا به عنوان بزرگترین استکبار فریاد زد. این شعار توسط سپاه پاسداران با تمام وجود پذیرفته شد. از این رو پرچم پرافتخار مبارزه با استکبار جهانی در دستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.»

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان گفت: مکتب حاج قاسم مکتب پیامبر اعظم(ص) و ائمه(ع)، حاج قاسم سرباز امام حسین(ع)، ائمه(ع) و امت و حاج قاسم است. نماد حفاظت است؛ مکتب حاج قاسم یعنی مدیر و خدمتگزار، تلاش و فداکاری، دشمن شناسی، بصیرت و آگاهی و تلاش برای عاقبت بخیر شدن و عاقبت بخیری.

فکیری با بیان اینکه بهترین عاقبت به خیر شهادت است و در این راستا سپاه پاسداران در تلاش است تا عملکرد این مدرسه را به عنوان شهید سلیمانی حفظ کند، ادامه داد: مدرسه حاج قاسم متعلق به سپاه نیست، هرکس ادعای خدمت به سپاه را داشته باشد. مردم و قرآن باید این الگو را بگیرند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید