سرعت در رفع نیازهای آتی عقلانیت ملی و اسلامی مردم ما / انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار به موفقیت های بزرگی دست یافته است.


ساعت: 10:44
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809536

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

امانولا علیمرادی با بیان اینکه انقلاب ما در مقابل استکبار و مستکبران به موفقیت های بزرگی دست یافته است، گفت: سعادت دنیا و اعتقادات ما ادامه این راه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام امانولا علیمرادی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری با مردم تبریز گفت: ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی همواره به خود ایمان داشته و آنچه را که در آینده نیاز دارد یا خواهد کرد، دنبال می کند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پر واضح است که ملت ایران بر اساس حاکمیت عقلانیت ملی و آموزه های اسلام تسلیم اراده دشمنان نخواهد شد.

وی تاکید کرد: سرعت و مزیت در رفع نیازهای آینده مردم ما لازمه عقلانیت ملی و اسلامی است. آنها را می پوشند.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی با اعلام اینکه انقلاب ما در مبارزه با استکبار و استکبار موفقیت بزرگی داشته است، گفت: سعادت دنیا و اعتقادات ما ادامه این راه است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه زیاده خواهی های استکبار و آمریکا توسط عده ای خدمتی به ملت نمی کند و با غیرت ملی و دینی نمی سازد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب ما به حرکت مقاومت در کشورهای منطقه سرعت بخشیده و عظمت استکبار را در منطقه در هم شکست و باید قدر این اهمیت را بدانیم و این حرکت را برای ادامه انقلاب ادامه دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید