سپاه پاسداران با تمام قوا و ظرفیت بالا به وظایف خود عمل می کند، سپاه در نوآوری علمی به موفقیت های بزرگی دست یافته است.


ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814202

مسئول دفتر رهبری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان و ظرفیت بالا به وظایف خود عمل می کند، گفت: سپاه در نوآوری علمی موفقیت های زیادی کسب کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه تشکیل سپاه بر اساس قانون اساسی و دستور امام خمینی (ره) بر چند اصل استوار است، گفت: اصل انقلابی بودن، اصل جهاد، اصل روشنگری، مسئولیت، مردم، مقاومت، اخلاص، که سپاه بر آن استوار است.

وی مهمترین ضوابط اجرایی این اصول را گوش به فرمان ولی فقیه دانست و خاطرنشان کرد: این بدان معناست که سپاه تنها فردی است که فرمان ولی فقیه را دریافت می کند.

رئیس دفتر فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه این سپاه در محور قانون حرکت می کند، گفت: چه بر اساس قانون اساسی یا قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی و چه بر اساس منویات مقام معظم رهبری.

وی با بیان اینکه سپاه خدمتگزار ملت و امیدوار به آینده است، افزود: سپاه امیدوار است آینده انقلاب آینده بسیار روشنی باشد.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه سپاه در گام اول انقلاب، تهدیدات و آشوب های موجود را خنثی می کند، تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک بازدارندگی بسیار اساسی برای انقلاب ایجاد کرده که امروز دومین تهدید انقلاب ما است. دشمنان ما مخالف نظام نیستیم.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی تحریم دشمنان نتیجه نداده و همه دنیا شاهد این موضوع هستند، ادامه داد: سپاه در تلاش است تا کادرسازی کند و کادرهای خوب، مؤمن و جهادی تربیت کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به کادرسازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گام اول انقلاب گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی عمل کرد. در گام اول انقلاب .

وی با بیان اینکه سپاه در اولین گام برای ظرفیت سازی برای استفاده از امکانات کشور در جهت افزایش ظرفیت تولید ملی به بالاترین سطح است، افزود:

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه سپاه از ظرفیت‌های خود در داخل استفاده کرده است، گفت: سپاه از مهندسان و تکنسین‌های آموزش دیده در جمهوری اسلامی برای بهبود کار خود استفاده می‌کند و با بیگانگان خارج از نظام ارتباط برقرار می‌کند.

وی با بیان اینکه سپاه گفتمان ساز انقلاب و مبارزه با جریان های انحرافی و التقاطی است، تصریح کرد: سپاه در روزهای اول انقلاب و در دوره های بعد اجازه نمی دهد جریان های انحرافی و التقاطی از نظام منحرف شوند و مشکلات اساسی ایجاد کنند. و پایه های نظام را پی ریزی کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه امنیت اساسی را برای مردم بومی کشور ایجاد کرده است، گفت: امنیت جامعه امروز را بسیج تامین می کند. یک نیروی مردمی

وی گفت: امروز دیگر مشکلی نداریم که مردم بخواهند برای ما مشکل ایجاد کنند، اینجا خود مردم با او و مردم با ناامن مواجه هستند.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه سپاه با هر فکری به همه دولت ها در گام اول انقلاب کمک، حمایت و حمایت می کند، گفت: سپاه کمک به دولت ها برای کمک به انقلاب را مدنظر دارد نه کمک به جریان خاصی.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب یکی از برنامه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبارزه با فساد است، گفت: چرا که فساد گریبانگیر مردم می شود، نظام و گفتمان نیروهای انقلاب را می توانیم ادامه دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه در نوآوری های علمی که امروزه مردم به اشکال مختلف شاهد آن هستند بسیار موفق عمل کرده است، تصریح کرد: سپاه خدمت کرده است. مردم به همراه دولت ها در گام دوم انقلاب را تقویت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سپاه هرگز وابسته به هیچ جریانی نبوده و نخواهد بود، گفت: سپاه در گام دوم انقلاب بیشتر به مردم خدمت خواهد کرد.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه کسانی که استقلال و آزادی کشور را زیر پا بگذارند، سپاه با آنها می جنگد، افزود: آنها می خواهند دوران وابستگی و دوران ننگین قاجار و رضاخان و پهلوی اول را احیا کنند. سپاه با چنین روحیاتی مبارزه خواهد کرد و همانطور که نباید اجازه داد تاریخ گذشته ما تحریف شود، به ویژه دوران معاصر مانند پهلوی اول و دوم و همچنین قاجار که دوران بسیار سختی برای این کشور بود.

وی گفت: اگر نتوانیم از راه دور امنیت را تامین کنیم، می توانند در داخل کشور ناامنی ایجاد کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه مردمی دوست مردم و مؤمن و حامی محرومان و مستضعفان است، گفت: این سپاه یار و یاور مردم است. او در این زمینه حاضر شد و روی صحنه بود.

وی گفت: حکم هشت گانه مقام معظم رهبری که به سپاه پاسداران ابلاغ شده است در اولویت کاری سپاه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید