پیروزی انقلاب نه چندان بزرگ اسلامی ملت ایران در برابر نظام شاهنشاهی و استکبار / با انقلاب اسلامی اتفاق بزرگی در تاریخ اسلام رخ داد.


ساعت: 12:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807777

زاهدان در مراسم مرکزی باخمن در 31 اسفند ذکر شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ادیانی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی جمهوری اسلامی ایران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران برای نظام شاهنشاهی و استکبار نبود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ادیانی در مراسم کلیدی 22 بهمن در زاهدان با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به یاد ایام پرافتخار سال 57 خرسند است، گفت: اگر مردم ایران هستند. امروز جشن گرفته می شود و آن را گرامی می دارند و هر سال با شکوه تر از سال قبل انقلاب خود را تجدید می کند چرا که واقعه بزرگی در تاریخ اسلام رخ داد و آن استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

حضور پررنگ در انتخابات ضربه ای به دهان مزخرف است

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران عظمت ملت ایران بر نظام شاهنشاهی و استکبار آن نیست، افزود:

این مقام مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از ابتدا با ظالمان و سلطه گران جهان مواجه شد و امروز به یاری خداوند به قدرتی بزرگ در منطقه تبدیل شده است، ادامه داد: ایشان کمتر از 40 سال سن دارند.

وی افزود: انقلاب اسلامی در شرایطی به وقوع پیوست که هیچکس فکر نمی کرد از حمایت اطلاعاتی و امنیتی نظام استکباری آمریکا و انگلیس برخوردار باشد که در دهه 20 و 30 به دست دیکتاتور رفت. رضاخان دیکتاتور قلدر و دیکتاتور، و ملعون محمدرضا عادت. «و با توطئه استکبار بر مردم فاسد مسلط شد.

به گفته وی، دستگاه تبلیغاتی که دین را از سیاست جدا کرد; آنها معتقد بودند که دین نباید در سیاست دخالت کند و برخی معتقد به دین هستند، اما برای اینکه به سکولاریسم مبتلا نشوند، دین نباید در سیاست دخالت کند و مقدس بماند و برخی افراد غیرمذهبی سکولار بودند که اینگونه نبودند. دخالت در سیاست؛ آنها معتقد بودند که برای مبارزه باید کمونیست شویم و برای پیروزی بر غرب به شرق روی آوریم، در چنین شرایطی امام معادلات ایمان مردم و ایمان عمیق به ملت را تغییر داد.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی جمهوری اسلامی ایران اذعان داشت: از اول انقلاب در سال 1341، روزی که مسائل سیاسی مطرح شد، امام راحل فرمودند: ایشان معتقد نبودند و نبودند. معتقدند که آنها وارد یک فرد در یک میدان دشوار می شوند و می توانند در چنین شرایط سختی برنده شوند.

نظام جمهوری اسلامی یکی از آرزوهای همه ائمه معصومین بود

وی در بخشی دیگر از سخنان خود ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان که در جریان مبارزه بودند، باور نمی کردند که چنین معجزه ای رخ دهد و امیدی به پیروزی نداشتند. در چنین شرایطی، هم تبلیغ دین و هم سیاست تقسیم می‌شد و می‌گفتند امکان ندارد مردم به میدان بروند و حرکت کنند.

این مسئول گفت: امام آفتابی در ظلمتی بود که برای مردم ایران ظهور کرد و درخشید. یکی از رویدادهای مهم تاریخ اسلام، استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.


ادیان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی یکی از آرمان های همه ائمه معصومین است، خاطرنشان می کند: حکومت اسلامی از آرمان های مقدس اهل بیت است. امامان در طول عمر 250 ساله خود به دنبال ایجاد حکومت علوی و نبوی بوده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید