سقوط نظام فاسد شاهنشاهی هویت جامعه ایران را بازگرداند/ حضور انقلاب اسلامی در دورترین نقاط کشور

ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804754

امام جمعه به نبندان گفت: حضور انقلاب اسلامی باید هویت جامعه ایرانی را احیا کند و به برکت این انقلاب امکانات به دورافتاده ترین نقاط کشور رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی هزائی امام جمعه نبندان در گفتگو با خبرنگار هاورستان اظهار داشت: ایام الله دهه فجر فرصت خوبی است تا نگاهی دقیق به نظام اسلامی ایران پیش از انقلاب داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: رژیم پهلوی رژیمی بود که به معنای واقعی کلمه فاسد بود. عمق فساد در این رژیم را نمی توان بیان کرد، اما در کتاب های نوشته شده توسط پهلوی و درباریان این نشان می دهد که چقدر این نظام و رهبران آن در فساد غوطه ور شده اند.

امام جمعه نبندان گفت: رضاخان گلدار پهلوی ماجرای گشایش حجاب و مسجد گوهرشاد در کشور را بیان کرد و همین گورهای دسته جمعی که اکنون کشف شده نشان می دهد که این افراد چقدر مظلومانه در گورهای دسته جمعی دفن شدند.

حجت الاسلام هزائی ادامه داد: در این دوره از تاریخ فساد ادامه دارد تا اینکه نوبت به طرف مقابل می رسد که این مرد دست نشانده کشورهای غربی است.

او یادآور شد که از زمانی که محمدرضا شاه پهلوی نوجوان بود، برای ادامه تحصیل به سوئیس رفت. نمی کند، او فاسد است و این مرد مشاور پادشاه کشور بود که در اوج فساد بود.

سقوط نظام فاسد شاهنشاهی هویت جامعه ایران را احیا کرد

امام جمعه نبندان گفت: در مقاطع مختلف مفاسد گوناگونی بر یک نظام فاسد به معنای واقعی حاکم بوده است و یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی سقوط این نظام فاسد شاهنشاهی است.

حجت الاسلام هزائی افزود: نظام اسلامی نظامی را تحریک کرده که جامعه و جوانان را به فساد کشیده و هویت جامعه را گرفته است. این نظام ستمشاهی به رهبری امام راحل سقوط کرده و نظام تحت حاکمیت ایران است که نظام جمهوری اسلامی و متکی به آرای مردم است.»

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در تعداد آرا و حضور مردم در صحنه های انقلاب جمهوریت نظام جهانی را نشان داد و در این کشور راه حل های موثری وجود دارد اینها اسلامی است.

امام جمعه نبندان افزود: این نظام یک نظام جایگزین قدرت، اقتدار و فساد است که شکل آن جمهوری و محتوای آن اسلامی است و در رأس آن نایب امام زمان است که 10 سال است که دارم. راحیل و 33 سال خامنه ای در این نظام دارم.

تبدیل معنوی مردم به معنویت بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام هزائی، تبدیل معنوی مردم به معنویت در زنان و مردان را بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی می داند و می افزاید: «قبل از انقلاب خبری از دعای کمیل نبود. برگزاری اعتکاف و مراسم مذهبی و گسترش معنویت در جامعه اسلامی بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

در نزدیکی ساکنین امکاناتی در دورافتاده ترین مناطق روستایی وجود دارد

وی با بیان اینکه نظام اسلامی عدالت اجتماعی را به معنای واقعی کلمه اعمال کرد، افزود: امروز به برکت نظام اسلامی در دورافتاده ترین نقاط روستاها و در مرکز استان ها امکانات وجود دارد.

امام جمعه نبندان با اشاره به اینکه هدف انقلاب اسلامی برپایی عدالت در مردم است، یادآور شد: تعداد دانش آموزان در سال های قبل از انقلاب 150 هزار نفر بوده که از این تعداد 4 میلیون نفر اکنون در دانشگاه ها و ده ها هزار نفر در مدارس هستند. .

حجت الاسلام هزائی با بیان اینکه در گذشته پزشکان خارجی برای درمان و معالجه به ایران آمده اند، گفت: خوشبختانه امروز توریسم درمانی داریم و شاهد حضور گردشگران خارجی در کشور برای درمان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه اعزام موجودات زنده به فضا از دیگر تحولات بی سابقه انقلاب شکوهمند اسلامی است، یادآور شد: ما در دنیا حرفی برای گفتن داریم.

امام جمعه نبندان یادآور شد: دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل مقایسه با دوران پهلوی نیست و این دستاوردها بسیار است.

نبندان در دوران انقلاب اسلامی از روستایی دورافتاده در زمان حکومت شاه به مرکز استان می رسد

حجت الاسلام هزائی به پیشرفت انقلاب اسلامی در شهرستان نبندان اشاره کرد و گفت: نبندان در بهره مندی از دستاوردهای انقلاب از سایر شهرستان ها جدا نیست و نبندان 1400 قابل مقایسه با نبندان در سال 1357 نیست.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از امکانات برای همه مناطق فقیرنشین مهمترین مولفه انقلاب بود، گفت: امروز در بسیاری از نقاط کشور محرومیت وجود ندارد.

امام جمعه نبندان خاطرنشان کرد: نبندان در زمان پهلوی روستایی و مرکز نقطه ای دورافتاده از خراسان بزرگ بود و خبری از برق، آب، گاز و دیگر امکانات در نبندان نبود.

حجت الاسلام هزائی با بیان اینکه امروز مردم آن زمان اصلاً امکانات را نداشتند، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی در نبندان این شهر تمام امکاناتی که در کلانشهر تهران است را دارد.

وی خاطرنشان کرد: دورافتاده ترین روستاهای نبندان از نعمت آب، برق، گاز و ارتباطات برخوردار است و انسان از اینکه انقلاب اسلامی حتی به دورافتاده ترین روستاها هم رسیده است، شگفت زده می شود.

امام جمعه نبندان به امکانات درمانی در آن شهرستان اشاره کرد و گفت: وجود بیمارستان با 34 تخت، مدرسه، مساجد، حوزه های علمیه و مبلمان شهری مناسب از جمله امکاناتی است که از زمان انقلاب اسلامی تاکنون برای مردم فراهم شده است.

توزیع امکانات در انقلاب بسیار مطلوب است

حجت الاسلام هزائی توزیع امکانات در مناطق مختلف را بسیار مطلوب دانست و گفت: انقلاب اسلامی به قدری فواید و برکات زیادی برای مردم به ارمغان آورده است که نمی توان همه این فواید را بیان کرد.

وی یادآور شد: مردم متدین و حاکمان خراسان جنوبی باید قدر انقلاب و دستاوردهای آن را بدانند و این روز باشکوه و ایام دهه مبارک فجر را چه کمپینی باشد و چه نباشد جشن بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید