استکبار همیشه برای حمله به امنیت ایران برنامه دارد/ ملت ایران برای نظام اسلامی ارزش قائل است


ساعت: 10:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904380

آیت الله ناصری امام جمعه یزد گفت: ملت ایران همواره در راه انقلاب ثابت قدم است و قدردان خدمات نظام اسلامی است و هرگز با اغتشاشگران و معاندین همکاری نمی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله محمدرضا ناصری در گفتگو با یزدرسا با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور اظهار داشت: دشمنی دشمنان اسلام و ایران صدها سال است که وجود دارد و هرگز پایان نخواهد یافت و اکنون با ایجاد اغتشاش و آشوب هرج و مرج در کشور، او به دنبال تفرقه و تفرقه بین آنها مردم ایران هستند.

وی ادامه داد: آمریکا و متحدانش از جمله انگلیس و رژیم صهیونیستی دشمن بشریت هستند چرا که تاکنون میلیون ها انسان بی گناه اعم از زن و مرد و کودک توسط این جنایتکاران کشته شده اند و جوانان کشور ما نیز باید مراقب این مسائل باشید تا گول رسانه ها را نخورید. دشمن را نخورید

امام جمعه یزد پیوستن به آمریکا و اسرائیل را خیانت به کشور و ملت ایران عنوان کرد و گفت: ملت ایران همواره در راه انقلاب ثابت قدم بوده و قدردان خدمات نظام اسلامی است و هرگز با معاندین همکاری نمی کند. و اغتشاشگران که عوامل داخلی یا مهره های دشمن هستند، دشمن هستند، همراهی نمی کنند و همکاری نخواهند کرد.

آیت الله ناصری با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است، گفت: استکبار همواره برای آسیب رساندن به امنیت کشور برنامه دارد و کفر جهانی به دنبال جاه طلبی های شیطانی خود است که تضعیف نظام است. نظام اسلامی با آسیب رساندن به امنیت

وی افزود: رسانه های فارسی زبان و دست نشانده های دشمن با هزینه های میلیاردی مسئول نشر اکاذیب، جعل و تقلب در بین نوجوانان و جوانان و قطع ارتباط آنان با نظام و انقلاب اسلامی هستند که بیداری همگان را می طلبد. خانواده ها.”

نماینده ولی فقیه در استان یزد وحدت و همدلی را تنها راه مقابله با توطئه دشمنان نظام عنوان کرد و گفت: ملت دوراندیش، مومن و همیشه در صحنه ایران همیشه خط خود را دارد. از شورشیان و مردمی که برای تحقق اهداف دشمن در کشور تلاش می کنند، دچار تفرقه می شوند و این باعث می شود که دشمن همیشه در اجرای نقشه ها و توطئه های خود شکست بخورد و راه به جایی نبرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید