لجاجت ملت ایران شاخ استکبار را در دنیا شکسته است/ ملت ایران رهبر دیگر ملتهاست


ساعت: 16:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809242

آیت الله حسینی گفت: استکبار و استعمار تلاش می کند نظام دینی و مردم سالاری دینی را به الگوی ملت ها تبدیل نکند، اما ملتی که شاخ استکبار را شکست ملت ایران بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سید نصیر حسینی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، با تشریح فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار تصویری با مردم تبریز در خصوص تأثیر ایستادگی ملت ایران در کشور و منطقه، به تشریح فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز پرداخت. آیه 11 می‌گوید: اراده ملت‌ها می‌تواند همه مسائل را تغییر دهد و ملتی که استقلال، عزت و معنویت می‌خواهد، این خواسته‌ها برآورده می‌شود و ملت ایران در طول تگ رنج و آسیب‌های منطقه تاگوت، آسیب‌های فراوانی متحمل شد. استکبار و استعمار و حکومت های طاغوتی تحمل کرده و فهمیده اند که تاگوت راه آبروی آنها نیست و با حضور در صحنه و ایستادگی در مقابل تاگوت و عدم تکیه بر شرق و غرب، آبروی آنها را زیر پا می گذارد.

سخنگوی مقام معظم رهبری در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قبل از انقلاب مبارزه با طاغوت برای برقراری حکومت اسلامی و مردم سالاری دینی خواسته ملت ایران بوده و محقق شده است، گفت: فشار، جنگ و توطئه های سنگین استکبار بوده است. علیه ایران تحمیل شده است، اما مردم استقلال، عزت، عزت و حرکت به سمت پیشرفت و توسعه در کنار مشکلات را می خواهند و با قدرت و عزت این راه را طی می کنند.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز ملت ایران الگوی مقاومت در منطقه است، گفت: نظام دینی و مردم سالاری دینی موفق نیست و الگوی ملت ها نیست، بلکه ملتی است که شاخ استکبار را شکست داد. ملت ایران ضربات سنگینی بر پیکر استکبار و استعمار وارد کرد و الگویی برای سایر ملت های جهان شد.

آیت الله حسینی با بیان اینکه دشمن به ناکارآمدی فشار حداکثری بر ملت ایران پی برده و در برابر ملت ایران شکست خورده است، گفت: امروز ملت ایران به الگوی جهانی برای پیشرفت، استقلال، مبارزه با ظالمان و پیشرفت های فراوان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه اقتدار، عزت و عزت ملت ایران نعمتی از جانب خداوند متعال است و باید قدر آن را دانست، گفت: ایران تحت فشار است و هزینه های زیادی را خرج می کند که این نشان از پیروزی، قدرت و استقلال ملت است. کشور.

امام جمعه یاسود گفت: دشمنان در تلاش برای شکست ایران و از بین بردن عزت و استقلال ملت ایران هستند. فرقی نمی کند، بنابراین تبدیل ایران به یک قدرت منطقه ای و جهانی و به چالش کشیدن قدرت آنها باعث شده است تا برای شکست ملت ایران تلاش کنند.

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران ملت پیشتاز و رهبر سایر ملت ها است، تاکید کرد: آینده جهان مبتنی بر حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است و شعار جمهوری اسلامی همان امام خواهد بود. . زمان (عج) خواهد آمد و بی شک این موضوع محقق خواهد شد و آینده متعلق به اسلام و شیعه و مکتب اهل بیت (ع) خواهد بود که مردم ایران از این مکتب پیروی می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید