استکبار ستیزی ملت ایران یک تکلیف عقلانی است/ همه بدبختی ملت ها از آمریکا سرچشمه می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، سردار جادوله جوانی امروز پیش از گردهمایی روز ملی مبارزه با استکبار در سنندج گفت: روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی می داریم.

وی افزود: هر ملتی دارای امتیازاتی است و این تمایزات در شناسنامه این ملت ثبت شده است و از جمله تمایزات ملت ایران این است که ملتی استکبار ستیز و ظلم ستیز محسوب می شود.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: همانند این روز باشکوه در سنندج شاهد صدها تجمع علیه استکبار در سراسر کشور هستیم.

وی افزود: مردم ایران 365 روز سال با استکبار مبارزه می کنند و ویژگی مردم ایران این است که در خط مقدم مبارزه با استکبار قرار دارند.

نماینده مردم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این افراد در طول دهه های گذشته همواره در خط مقدم مبارزه با توطئه های استکبار جهانی و قیام های شیاطین بوده اند.

سردار جوانی افزود: اگر ایران اسلامی از امنیت پایدار و مثال زدنی برخوردار است ثمره رشادت و مجاهدت در سراسر کشور از جمله کردستان عزیز است.

وی خاطرنشان کرد: امروز استکبار باید بداند که اقوام و مذاهب مختلف در ایران اسلامی بر مسیر مشترک اصرار دارند و این بار استکبارستیزی است.

سردار قوانی گفت: 13 آبان بیانگر وقایع تاریخی انقلاب اسلامی است که یکی از آنها تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 43، دومین مورد 13 آبان 57 و سومین مورد دستگیری جاسوس آمریکا در آبان بود. 4, 1958. آشیانه.

وی افزود: ملت ایران خواهان استقلال، عزت و کرامت انسانی است و به مرور زمان بر اساس آموزه های دینی خود دریافته است که راه عزت و سعادت خود در مبارزه با شیطان بزرگ یعنی آمریکاست. آمریکا دهه هاست ظالم و ظالمانه رفتار می کند.» این با ملت ایران بود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در سال 43 آمریکا لایحه تسلیم ملت ایران را وضع کرد و علیه امام خمینی (ره) بود که شاه به عنوان رئیس آمریکا یک امام را تبعید کرد. به ترکیه.”

سردار جیوانی افزود: فریادهای امام خمینی (ره) فریاد استقلال و عزت ملتی است که آمریکا به ذلت آن می اندیشد و قیام سراسری سال 57 آمریکایی ها را در شوک فرو برد و در 13 آبان 57 دانش آموزان به دستور مزدوران آمریکایی شدند. به خاک و خون کشیده شد، اما آن خون سرنوشت را به گونه ای دیگر رقم زد و انقلاب اسلامی ایران پیروز شد.

وی گفت: آمریکایی های شکست خورده انقلاب سفارت خود را به لانه جاسوسی تبدیل کردند و جوانان انقلابی در 13 آبان 58 سفارت آمریکا را تسخیر کردند و امام راحل این واقعه را انقلاب دوم ملت ایران نامیدند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه بدبختی های ملت ها از آمریکاست و آمریکا شر مطلق است.

سردار جوانی افزود: در انقلاب اسلامی و در 43 سال گذشته هر توطئه ای علیه ملت ایران پشت نقش آمریکایی ها انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا پیشروی ملت ایران را برای احیای تمدن اسلامی تحمل نمی کند و در این زمینه انواع توطئه ها را انجام می دهد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ما هر ساله این روز را به عنوان یک روز نمادین جشن می گیرند و در واقع دائماً با آمریکایی ها مبارزه می کنند.

سردار جوانی افزود: استکبار ملت ایران معنایی جز ایستادگی ملت ایران در برابر سیاه نمایی و زورگویی ندارد و این مبارزه امروز الگویی برای سایر ملت ها شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران با اطمینان می گوید من مسلمان واقعی هستم چرا که مقابله با ظالمان و مستکبران از نشانه های مسلمانان واقعی است.

نماینده مردم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این کردستان قهرمان و کشور مبارزات خاموش از توطئه های آمریکا آسیب زیادی دیده است اما امروز در بهار چهل و سومین انقلاب به امنیت، عزت و اقتدار کشورمان می بالیم.

سردار جوانی افزود: امروز کارنامه آمریکا که مملو از جنایت و خیانت است، رکورد شکست در برابر ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در هیچ صحنه ای پیروز نشده اند و ملت ایران به آموزه های اسلامی در برابر آمریکا پناه برده است.

جوانی گفت: تجزیه طلبی و ترور، جنگ تحمیلی، ایجاد گروه های تروریستی در منطقه و دزدی دریایی در دریای عمان توطئه هایی است که آمریکایی ها در آن شکست خورده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید