تحمل خیل عظیم بدبختی و بدبختی در هرمزگان را نداریم / بی عدالتی و تبعیض باعث نگرانی مردم هرمزگان شده است.

ساعت: 21:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800328

مرادی با بیان اینکه سطح فقر و بیکاری در استان هرمزگان بی پایان است، گفت: بی عدالتی و تبعیض مردم هرمزگان را نگران می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس پنج شنبه شب در جلسه شورای اجرایی استان هرمزگان در بندرعباس گفت: مردم نیز این موضوع را تایید می کنند و این موضوع بیشتر مورد توجه مکه ملی قرار گرفته است. استان هرمزگان

مرادی افزود: بر اساس شاخصی که می خواهم نماینده مردم هرمزگان باشم مردمانی مهربان، پرتلاش و قدرشناس هستند و این ویژگی 400 ساله آنهاست.

وی گفت: “بی عدالتی و تبعیض آزاردهنده ترین مشکلاتی است که مردم روستاها را تحت تاثیر قرار می دهد.”

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه 60 درصد گمرکات کشور در هرمزگان است، حتی یک نفر در این تشکل ها است، گفت: هرمزگانی در آن نیست؟ انتظار ما این است که اگر وزیر نشدیم، بتوانیم حداقل معاون وزیر باشید و من به عنوان نماینده مردم نمی توانم در این زمینه پاسخگو باشم.

مرادی با تاکید بر اینکه نگاه ما به کشور ملی است اما نگاه ما به کشور استانی است، گفت: بیش از 40 تا 50 هزار میلیارد تن از این استان یا وارد خزانه می شود یا به شرکت های شبه دولتی سود می رسد. .

به گفته وی یکی دیگر از مشکلات استان کمبود تخت بیمارستانی است که هنوز رفع نشده است.

عضو مجمع نمایندگان بندرعباس در خصوص درآمد حاصل از این استان گفت: جزو 5 استان برتر کشور هستیم اما در این استان که دارای مزیت است بیش از 300 هزار نفر تحت پوشش امداد و بهزیستی هستند. کمیسیون ما بدبختی را تحمل نمی کنیم.

مرادی همچنین به وضعیت مرزبانان در کشور اشاره کرد و گفت: در مورد مرزبانان، وزارت صمت زمانی تخمین زد که 20 میلیارد دلار قاچاق وارد کشور شده است که 17 میلیارد آن افرادی هستند که تیراندازی نشده و زندانی نشده اند و 3 نفر. میلیارد اینها مردم مرزی هستند.

وی با اشاره به اینکه جان افرادی را دیده ام که کل زندگیشان حتی یک میلیون تن هم نمی ارزد، گفت: اما همین افراد باید تیرباران شوند و مشکل را با مردم در مرز حل کنیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در دو قطبی سازی بشاگرد را به شهری با کشوری تشبیه کردند که این مقایسه برای آن قابل قبول نیست، گفت: مردم هرمزگان از هیچ نظر تحقیر آمیزی عبور نمی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید