شیطان بزرگ نمی تواند اشتباه کند/ 13 آبان تبلور و نماد استکبار ستیزی ملت ایران است.

ساعت: 08:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781455

سران و علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان:

تعدادی از علما و سران طوایف سیستان و بلوچستان با بیان اینکه یوم الله سیزدهم آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران است، گفتند: وقایع این روز بزرگ هرگز از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ؛ سیزدهم آبان در تقویم انقلاب اسلامی یکی از روزهای تاریخی به مناسبت سه واقعه مهم سخنرانی تاریخی امام راحیل و تبعید ایشان است. شهادت دانش آموزان شهید و تسخیر لانه جاسوسی توسط شاگردان امام خمینی (ره).

تعدادی از علما و سران طوایف سیستان و بلوچستان به مناسبت یوم الله 13 آبان گفتند: در چنین روزی طلاب پیرو مکتب امام خمینی (ره) با همدلی، همدلی و همکاری موفق شدند لانه جاسوسی آمریکا را فتح کنند. افتخار بزرگی را برای تاریخ ایران اسلامی به ارمغان می آورد.

13 آبان نماد استکبار ستیزی و روز تسخیر لانه جاسوسی است.

حاج محمد مهدی گرگیچ از بزرگان طایفه گرگیک زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه 13 آبان ماه نماد استکبار ستیزی و روز تسخیر لانه جاسوسی است، افزود: چنین روزی یک روز است. نماد طمع، استقامت آمریکا، ایمان و ولایت و پاسداری از مشروعیت نظام اسلامی.

وی افزود: 13 آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی است که با غیرت مثال زدنی جوانان ما مشخص شده است.

گروهبان ادامه داد: در چنین روزی دانش آموزان پیرو مکتب امام خمینی (ره) با همدلی، همدلی و همکاری موفق شدند لانه جاسوسی آمریکا را فتح کنند و افتخار بزرگی را برای تاریخ ایران اسلامی به ارمغان بیاورند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنی شیطان بزرگ و مستکبران با ملت ایران تمام نشده است، گفت: توطئه ها و سازندگی های دشمنان و معاندین علیه ملت ایران هر روز بیشتر می شود، اما به فضل الهی صبر و غیور و غیور و شکیبا است. استانی قوی تر از گذشته در یک جنگ تمام عیار، دشمنان شکست نخواهند خورد.

گرگیچ گفت: با پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف و الگویی برای سایر کشورهای اسلامی، امروز صدای استخوان‌های خردکننده سرکوبگران کاخ سفید زیر آوار مشکلات داخلی و از بین رفتن هژمونی منطقه‌ای و جهانی به گوش می‌رسد.

13 آبان روز سرنوشت ساز ملت ایران است

اما محمد کرد، رهبر ایل کرد شهرستان هش نیز با تاکید بر اینکه 13 آبان یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی و روز ارزش ها و مبارزه با اسراف بود، گفت: لانه جاسوسی آمریکا

وی با بیان اینکه 13 آبان روز سرنوشت سازی برای ملت ایران است، گفت: این روز متعلق به دانش آموزان نیست، بلکه متعلق به همه اقشار و نماد مبارزه با استکبار جهانی است.

این فرقه ادامه داد: در روز سیزدهم آبان، شاگردان امام خمینی (ره) در یک حرکت انقلابی و استکباری سفارت آمریکا در تهران را تسخیر کردند و لانه جاسوسی را تسخیر کردند که شکست بزرگی برای دشمنان بود.

وی گفت: در چنین روزی همه آحاد جامعه با شعارهای طنین انداز مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و … نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی در راس آمریکا و… نشان می دهند. مشت های گره کرده آنها احمق ها.

کرد خاطرنشان کرد: امروز جوانان و نوجوانان وظیفه دارند با الگوگیری از شهدا اصول انقلابی و اخلاقی را در درون خود تقویت کنند و با بهره گیری از این پتانسیل در راه تحقق گام دوم انقلاب گام بردارند.

شیعه و سنی از روی استکبار مشت گره کرده بودند جهان غرق خواهد شد

سردار حبیار یکی دیگر از سران طوایف استان با تاکید بر اینکه در روز 13 آبان مشت شیعه و سنی به استکبار جهانی گره می خورد، افزود: در این روز شاگردان امام خمینی(ره) از استکبار ستیزی و استعمار الهام می گیرند. ایده ها. «آنها لانه جاسوسی شیطان بزرگ را تسخیر کردند و قدرت و هژمونی آمریکا را در هم شکستند.

وی گفت: این حماسه آنقدر باشکوه و تکان دهنده بود که امام خمینی آن را انقلاب دوم و حتی بزرگتر از انقلاب اول یعنی سرنگونی رژیم شاهنشاهی دانستند.

به گزارش حبیار، بیش از چهل و یک سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد. و این مهم دشمن را عصبی می کند، زیرا آنها همیشه ناامید هستند و از انجام ترفندهای شوم خود کوتاهی می کنند.

وی ادامه داد: دشمن هیچ گاه از مواضع متخاصم خود عقب نشینی نمی کند، لذا مردم زیرک و آگاه ایران باید دشمنی خود را افزایش دهند و اجازه ندهند هیچ عامل بصیرت بر آنان سایه افکند.

حبیار گفت: 13 آبان یادآور سه واقعه تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهادت جمعی از دانش آموزان و فتح لانه جاسوسی آمریکاست که هرگز فراموش نخواهد شد.

رئیس ایل تاکید کرد: هر یک از این اتفاقات به نوبه خود آموزنده و دلگرم کننده بوده و نقش بسزایی در بسیج انقلاب اسلامی داشته است.

13 آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران است

سردار حاج بشیر احمد ریگی یکی دیگر از سران عشایر 13 آبان را نماد وحدت مردم و مسئولان دانست و گفت: اگر امروز آمریکا به دنبال محدود کردن جمهوری اسلامی ایران و اعمال تحریم است به دلیل شکست های نیروهای مسلح خورده می شود.

وی افزود: 13 آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران است، امروز همه ما موظفیم برای مبارزه با نظام سلطه و استکبار به فرامین مقام معظم رهبری عمل کرده و اجازه نفوذ بیگانگان را نگیریم.

ریگی ادامه داد: ما باید با حفظ و تقویت وحدت خود همبستگی، همدلی و همبستگی خود را با جهانیان نشان دهیم تا زمانی که این انسجام وجود دارد شیطان بزرگ نمی تواند اشتباه کند.

ترساندن هدف استکبار جهانی در جهان اسلام

مولوی مجیب الرحمن رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت گلشن گفت: در اسلام بدترین دشمنان یهود و نصاری هستند که هرگز دست از دشمنی و دشمنی برنداشته اند.

وی افزود: شیطان و جنایت کار بزرگی که آمریکا نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جهان انجام داده است به مسلمانان ظلم و تعرض کرده است.

این عالم اهل سنت گفت: 13 آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران مصادف است با فتح لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام که ظاهری شبیه سفارت داشتند اما در داخل علیه نظام فعالیت می کردند.

وی ادامه داد: لانه فساد و جاسوسی در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد که امام راحل از این اقدام تمجید و تایید کردند.

رئیسی خاطرنشان کرد: 13 آبان نیز روز دانش آموز نامگذاری شده است که در آن بزرگترین حادثه شهادت طلبه حسین فهمیده در جبهه های حق علیه باطل رخ داد که جان خود را در راه پاسداری از میهن اسلامی و در مقابل تانک فدا کرد. دشمنی را که رهبر معظم انقلاب شهید فهمیده را رهبر ما می نامید، گرفت.

وی اذعان کرد: سومین واقعه 13 آبان در تقویم جمهوری اسلامی شهادت جمع کثیری از دانش آموزان ارتش پهلوی و رژیم طاغوت شاهنشاهی قبل از انقلاب اسلامی ایران بود که نشان می دهد استکبار جهانی در همه جا و در همه جا حضور دارد. همه لباسها نابودی اسلام

امام جمعه موقت اهل سنت گلشن گفت: خداوند متعال مدافع انقلاب و اسلام است و نقشه های دشمن همیشه خنثی می شود، لذا باید به استکبار و به کلیت اهداف و آرمان های نظام حراست اعتماد نکرد. و دشمنان اپوزیسیون روحیه استکبار ستیزی دارند، بنابراین هرگز تحت تأثیر حرف های به ظاهر شیرینی که در درون گرگ تشنه به خون است نمی شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید