13 نوامبر; این مظهر استکبار ستیزی ملت ایران است/ ارزش زندگی در نپذیرفتن سلطه ظالمان است.

ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781604

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

امانولا علیمرادی گفت: همه می دانند که تسلیم شدن آمریکا خوب نیست و ارزش زندگی آزادی و استقلال و عدم پذیرش سلطه ظالمان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین امان الله علی مرادی در گفتگو با راه آرمان; وی با تاکید بر اینکه 13 آبان مظهر استکبار ستیزی ملت ایران بود، گفت: این روز مصادف با مبارزه با نظام های استکباری، مبارزه با فساد، ظلم، شرارت است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: استکبار مجموع قبح، شر، ظلم، فساد، فساد و شیطنت است و ستیزه جویی با پدیده استکبار نیز مانند عقلانیت و اطاعت ضد است. عقلانیت

وی گفت: رژیم استکباری آمریکا رژیم جنگ افروز، تروریست، مبلغ تروریست، مداخله گر، مفسد، مفسد، انحصارگر و عهد شکن است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در ماجرای تسخیر لانه جاسوسی، ایران آغازگر نبوده است. آغازگر استکبار بود. قرآن كريم نيز در يك مورد مي فرمايد: «وَ أَوْلَ الْأَبائِكُمْ مُتَوْتُونَ».

حجت الاسلام والمسلمین علی مرادی افزود: بلافاصله پس از انقلاب به سفارت آمریکا حمله ای صورت نگرفت. سفارت اوایل انقلاب تاسیس شد و علیه انقلاب و ایجاد گروه های تروریستی در آمریکا، تشکیل گروه های کودتا و تدارک و برنامه ریزی می کنند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در تشریح مطلب فوق گفت: و منطقی بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه می دانند که تسلیم شدن آمریکا خوب نیست و ارزش زندگی آزادی و استقلال و عدم پذیرش سلطه ظالمان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید