مقاومت ملت ایران کلید زوال سلطه استکبار آمریکاست

ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781584

مردم انقلابی و همیشه در صحنه مازندران با شرکت در راهپیمایی‌ها، 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را با آتش زدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل گرامی داشتند و بار دیگر بر ادامه مبارزه بی‌امان با نظام سلطه جهانی تاکید کردند. و تکبر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، 13 آبان روز نمایش خشم ملت ایران از سلطه استکبار جهانی است.

مراسم گرامیداشت 13 آبان همزمان با حضور گسترده مردم در شهرستان های مازندران برگزار شد.

شرکت کنندگان در مراسم 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانشجو با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

این مراسم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

حاجی بابایی نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات نیز در این مراسم در مصلای ساری سخنرانی کرد.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی مازندران در مراسمی در روز 13 آبان ماه در مصلی ساری با گرامیداشت یوم الله 13 آبان، ایستادگی و ایستادگی ملت ایران را رمز زوال سلطه استکباری متحد برشمرد. ایالت ها.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور با بیان اینکه این مراسم چندین مناسبت مهم داشت، افزود: روز دانش آموز، هجرت تاریخی امام خمینی (ره) و تسخیر لانه جاسوسی از جمله مناسبت های ایشان است.

وی با بیان اینکه مراسم 13 آبان و استکبارستیزی همه ساله در کشور برگزار می شود، افزود: امروز این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و در قالب اجتماعات دانش آموزی در سطح استان برگزار می شود.

وی مقاومت ملت ایران را رمز زوال سلطه استکبار بر آمریکا شعار یوم الله 13 آبان و مبارزه با استکبار خواند و گفت: دانش آموز پیشگامان استکبار جهانی است. مبارزه با آمریکا».
حجت الاسلام یوسف پور تجلیل از خانواده های شهدای دانش آموز را از برنامه های مراسم 13 آبان عنوان کرد.


قهرمانان ناوگان قدرت پوچ جهان را تحقیر کردند

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران نیز گفت: موفقیت دلاورمردان نیروی دریایی سپاه، نیروهای خالی دنیا را تحقیر کرده است.

حجت الاسلام ناصر شکریان با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای 13 آبان گفت: دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جان برکف در شخصیت نیروی دریایی آمریکا پیام صلابت، عظمت و پیروزی در گفتمان مقاومت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان ابلاغ کردند.

وی با اشاره به سیزدهمین سالگرد روز استکبار ستیزی کشور و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای دانش آموز، پیروزی جان برکف را به رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت بصیر و قهرمان تبریک گفت. نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با حمله تروریستی نیروی دریایی آمریکا در سرقت نفتکش ایرانی گفت: آنها در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه شکست می خورند و ایران اسلامی قوی و مقتدر بوده است. در طول این سالها

وی با اشاره به موفقیت‌های بی‌شمار جمهوری اسلامی در منطقه و حتی جهان در برابر سیاست‌های خصمانه دولت تروریستی آمریکا و متحدان غربی آن و برخی کشورهای مرتجع منطقه، افزود: اسلام‌گرایان به دشمنان جمهوری اسلامی ضربه خواهند خورد. نقشه های دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا.

حجت الاسلام ناصر شکریان امیری با تجلیل از رشادت های جان برکف از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:

یکی از اعضای شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخشی دیگر از سخنان خود به قدرت بی نظیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در سال های پس از پیروزی انقلاب و به ویژه در سال های اخیر اشاره کرد. او به دنیا می بالد و این موفقیت بزرگ و گرانبها قطعاً نیروهای پوچ جهان را ذلیل کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران در آخرین بخش از سخنان خود با اشاره به گرامیداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و فتح لانه جاسوسی آمریکا خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی، رهبری فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و مجاهدت های سرداران و قهرمانان شهیدی چون سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش، قدرت و سیاست دولت تروریستی آمریکا را به چالش کشید. منطقه و جهان قطعا ادامه خواهد داشت.


آمریکا نماد استکبار در جهان است

این استاد دانشگاه و کارشناس سیاسی همچنین استکبارستیزی را رویکرد حاکمیتی دانست و گفت: استکبار تفکری است که نماد و شاخص آن آمریکاست.

حجت الاسلام محمدعلی رضاپور در مراسم یوم الله 13 آبان در مدرسه بچمان سورک 22 میاندورود با اشاره به نامگذاری این روز به عنوان روز مبارزه با استکبار گفت: این روز را نه به عنوان یک روز بلکه به عنوان یک نماد باید گرامی داشت.

وی گفت: این ملت در استکبار ستیزی رشد کرده است که دعوای ما دعوای دو کشور نیست که باید کنار هم بنشینند و حل کنند، بلکه دعوای دو بنیاد و اندیشه است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه امام (ره) بین داستان بین دو فکر فاصله ایجاد کرده است که یک فکر می گوید من مجبورم و یک فکر می گوید اجبار نیستم و زور می پذیرم، خاطرنشان کرد: امام (ره) فرمودند این می فرماید که او ظالم است و پذیرنده ظلم در ظلم ظالم شریک است پس ما ظالم هستیم.

رضاپور با تاکید بر اینکه هرکس در مقابل وجود استکباری خداوند تکبر کند، خداوند او را ذلیل می کند، گفت: استکبار ستیزی مبنای درک من در انقلاب اسلامی نبوده است، وقتی به قرآن نگاه می کنیم اولین اقدام خداوند پس از انقلاب اسلامی است. خلقت انسان در آیه 34 سوره بقره آن را تکبر نامیده است.

وی با اشاره به سخنان امام حسین (ع) که فرمودند فلانی مثل من تا آخر دنیا با فردی مثل یزید کنار نمی آید، افزود: نظام استکباری در دنیا هویت خود را تغییر نداده است و سه گانه پرونده ها متعلق به متحد است این یک کشور نیست، یک نماد است و انقلاب اسلامی امروز نماد و اندیشه ای است که پرچم آن جمهوری اسلامی است و استکبار فکری است که نماد آن آمریکا است.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: می گویند چرا پرچم آمریکا را آتش می زنید؟ پرچم نماد جریان و اندیشه است. همانطور که با تغییر حکومت ایران پرچم تغییر کرد، اتفاقی که در دنیا می افتد بیداری استکبار است، امروز آتش زدن پرچم آمریکا مختص ایران نیست و توسط خود آمریکایی ها انجام می شود.

وی تاکید کرد: استکبار ستیزی یک داستان در تقویم نیست، بلکه رویکردی در شیوه مدیریت و حکمرانی است.

رضاپور با بیان اینکه امروز در منطقه نقش اول را در روابط دارد، گفت: آمریکا نیست و ما عامل تعیین کننده در منطقه هستیم. اما نظر جمهوری اسلامی این است که اساس براندازی در منطقه امن نخواهد بود، کشورهای دیگر در امان نیستند، اگر می‌خواهید نظام را تغییر دهید، باید دیپلماتیک انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید