تقویت و مقاومت بهترین راه برای مقابله با استکبار جهانی / سقوط دیپلماسی آمریکاست

ساعت: 10:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781511

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان اردبیل:

رئیس بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان اردبیل با بیان اینکه امروز استکبار جایگاه مهمی در افکار، رفتار و گرایش های ملت ایران دارد، گفت: حقیقت این است که در افکار ملت ایران وجود دارد. فرقی بین ترامپ و بایدن نیست، زیرا دو جناح جمهوری خواه و دموکرات در آن کشور به دنبال نابودی ملت ایران هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید محمد سید سیاح مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما وی از اهمیت جهاد در تبیین 13 مورد ابان برای نسل فعلی و آینده انقلاب اسلامی که آن روزهای ماندگار تاریخ ایران اسلامی را درک نکرده اند، گفت: همه حول محور استکبار ستیزی اتفاق افتاد.

وی به 13 آبان سال 1342 اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) در 13 آبان سال 1342 در اعتراض به لایحه سرمایه گذاری تبعید شد.

حجت الاسلام سید سیاح گفت: دانش آموزان زیادی قبل از انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار به شهادت رسیدند و این مهم نیازمند تبیین است.

وی به حوادث 13 آبان 58 اشاره کرد و گفت: تسخیر لانه جاسوسی در واقع در راستای مبارزه با استکبار بود.

رئیس بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان اردبیل با بیان اینکه امروز استکبار جایگاه مهمی در افکار، رفتار و گرایش های ملت ایران دارد، گفت: امری ناپسند از سوی آمریکاست.

وی افزود: این نظرسنجی حاکی از آن است که ایرانیان رویکردی مثبت به سیاست جدید دولت خود مبنی بر نگاه به شرق دارند.

حجت الاسلام سید سیاح گفت: حقیقت این است که در ذهن مردم ایران تفاوتی بین ترامپ و بایدن وجود ندارد، زیرا دو جناح جمهوری خواه و دمکرات در این کشور به دنبال براندازی مردم ایران هستند و در هر دو آمریکایی فقط به دنبال روش و شخصیت هستند. جریانات.” است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود راه های مبارزه با استکبار جهانی را برشمرد و گفت: امروز بهترین راه مبارزه با استکبار به رهبری آمریکا را می توان در دو دسته تقویت و مقاومت خلاصه کرد.

این مبلغ اسلامی به موضوع تقویت از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: واقعیت این است که قدرت موشکی جمهوری اسلامی و قدرت نظامی ایران سایه جنگ را از سر راه برداشته است. ملت ایران.”

وی همچنین دستیابی به واکسن تاج محلی را یکی دیگر از عوامل بازدارنده جمهوری اسلامی از استکبار برشمرد و گفت: در این برهه از تاریخ جهان که دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده است، دشمنان از دادن ماسک و دارو به ایران خودداری می کنند. زمانی که دانشمندان کشور واکسن محلی تاج را دریافت کردند، ایالات متحده مجبور به لغو تحریم ها شد.

مسئول بسیج اساتید، دانشمندان و روحانیون استان اردبیل به ماجرای دزدی نفت ایران توسط آمریکا و فرار آنها از دست نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و گفت: امروز تمام ارتباطات رسانه ای دنیا نشان از قدرت ایران اسلامی

حجت الاسلام سید سیاح در ادامه سخنان خود به مولفه مقاومت اشاره کرد و گفت: مقاومت که بهترین گزینه برای مقابله با مذاکرات یکجانبه و مستبد آمریکاست یکی از راه های مقابله با استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه تنها مذاکرات سالم و دوجانبه که به نفع ملت ایران باشد قابل قبول است، گفت: این مقاومت است.

این رهبر سیاسی با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا در این زمینه گفت: بایدن رئیس جمهور آمریکا در حاشیه اجلاس گروه 20 به صراحت اعلام کرد که با آلمان، انگلیس و فرانسه موافقیم که دیپلماسی بهترین راه برای مقابله با ایران است. در حالی که هدف آنها نتیجه مذاکرات و دیپلماسی علیه ایران و از بین بردن حقوق مسلم مردم ایران است.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی بارها نشان داده اند که مانع پیشرفت ملت ایران می شوند، گفت: منظور دیپلماسی برای کمک به مشکلات هسته ای ایران و افزایش تحریم ها است.

وی به مذاکرات شخصیت های فلسطینی با آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: اگر مذاکره با آمریکا مطلوب و سازنده است چرا فلسطین بعد از این همه مذاکره با آمریکا و رژیم صهیونیستی به جایی نرسیده است. دریچه ای برای فلسطینیان؟ به خانه برگردید و آنها را آزاد کنید. «وطن آنها تمام نشده است.

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان اردبیل در آخرین بخش از سخنان خود به ضرورت و دلایل استکبار اشاره کرد و گفت: استکبار که در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است، دارای هر دو عقل است. و دلایل تاریخی چون مبارزه با ظلم و استکبار لازمه زندگی انسان است.

وی دلیل عقلانی مبارزه با استکبار و ظلم را بیان کرد و گفت: مبارزه با ظلم لازمه زندگی است.

حجت الاسلام سید سیاح به دلیل تاریخی مبارزه با استکبار نیز اشاره کرد و گفت: ملت ایران جنایات مختلف استکبار علیه ایران اسلامی را در طول تاریخ فراموش نخواهد کرد.

وی به بخش هایی از لیست جنایتکاران آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: کودتای 28 مرداد 32 و تحمیل سرمایه داری قبل از انقلاب اسلامی و جنگ افروزی صدام با ایران، تحریم های شدید، سرنگونی مسافر. هواپیما، حمایت و پناهگاه منافقین، توطئه مخملی کودتای 88، نقض برجام و فشار حداکثری بر ملت ایران در کنار حمایت از رژیم صهیونیستی در ترور دانشمندان هسته ای و خرابکاری در تاسیسات هسته ای پس از انقلاب اسلامی. انقلاب، مصداق بارز ظلم استکبار بر ملت ایران است، تاریخ برای همیشه فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید