مکتب شهادت سلیمانی تنها راه مقابله با توطئه های استکبار جهانی و تندروهای آن است.

ساعت: 14:02
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797221

شورای نگهبان با صدور بیانیه ای مکتب شهید سلیمانی و راه شهدا را تنها راه مقابله با توطئه های استکبار جهانی و افراطیون آن دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شورای نگهبان در یادواره سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده کل مقاومت اسلامی و شهید ابومهدی المهندس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه هیئت امنا به شرح زیر است:

به نام خدا

از مؤمنان راستگویان صادق هستند و عهد می بندند و خدا بر آنهاست و از آنان به محبت و محبتشان داوری می شود.

شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، سردار بزرگ مقاومت اسلامی و مجاهد عزیز ابومهدی المهندس و یاران شهیدش در 13 دی 1377 توسط رژیم تروریستی آمریکا جنایت بزرگی بود. تروریست های آمریکایی با این ترور ناجوانمردانه عملا پرچمداران مبارزه با تروریسم به ویژه دست نشانده های آمریکایی یعنی داعش را کشتند.

حاج قاسم سلیمانی این مجاهد بزرگ جهان اسلام در طول عمر خود خاری در چشم دشمنان بوده و توانسته سال ها با پیروی از سیاست مناطق استکباری جهان کشورهای مختلف از جمله سوریه و عراق را تجزیه کند. و همچنین توطئه برای بی ثبات کردن مرزهای ایران اسلامی مدافعان حرم خنثی می کنند.

فرماندهی مقتدرانه شهید حاج قاسم سلیمانی در عملیات های مهم جبهه مقاومت و حمایت های بی دریغ از مقاومت ضد صهیونیستی در لبنان و فلسطین اشغالی از صفحات درخشان تاریخ معاصر است و هرگز فراموش نخواهد شد. جمهوری اسلامی ایران با همت شهید سلیمانی و یارانش، جبهه مقاومت اسلامی را احیا، متحد و تقویت کرد که به لطف خداوند و تدابیر دقیق و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت. این مسیر قدرتمند

شورای نگهبان ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و یارانش، مکتب شهید سلیمانی و راه این شهدای عزیز را تنها راه مقابله با توطئه های جهانی می داند. استکبار و افراط گرایی آن

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید