هراس استکبار جهانی از ترویج اندیشه و مکتب سردار سلیمانی/ از جنبش مردمی #پدر و قهرمان # در فضای مجازی حمایت می کنیم.

ساعت: 23:07
تاریخ انتشار: 1400/10/18
کد خبر: 1798822

الهیان گفت: اقدام اخیر اینستاگرام برای حذف نام هشتگ قهرمان (قهرمان #) در واقع نشان دهنده اوج هراس استکبار جهانی سردار سلیمانی از تفکر و مکتب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهره الهیان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرات، اسلامشهر و پردیس و رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با بیان اینکه محبوبیت سردار سلیمانی باعث ایجاد رعب در شبکه هایی مانند اینستاگرام شده است؛ تا جایی که انتشار عکس یا نام سردار با عناوین مختلف منجر به مسدود شدن صفحات اینستاگرام می شود.

الهیان افزود: اینستاگرام چندین بار به دلیل عکس یا نام سردار و همچنین کلمات کلیدی ترسناک از استکبار جهانی صفحه من را مسدود کرد که در واقع اوج ترس از استکبار جهانی را از مکتب سردار سلیمانی نشان می دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: البته این محدودیت ها و محاصره ها باعث نمی شود که جوانان آزاده جهان چشم بر نام سردار ببندند و نام و یاد این سردار شهید را به ویژه در دومین سالگرد شهادتش زنده نگه دارند. مرگ.

رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی گفت: به نظر می رسد در شرایطی که اینستاگرام تا این حد به نام سردار و هشتگ قهرمان حساس است، بهتر است پست های مرتبط با تریبون ها و شبکه های سردار سلیمانی رد و بدل شود. “

الهیان با بیان اینکه مدتی است پیگیر پرونده سردار سلیمانی در کمیسیون حقوق بشر مجلس هستیم، گفت: قطعاً این روزها در شبکه های اجتماعی به جنبش #قهرمان و #پدر می پیوندم که بهترین فرصت است. انتشارات یادواره شهادت سلیمانی خواهیم داشت و به نوعی نام سردار را می آوریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید