اصحاب رسانه در خط مقدم مبارزه جهادی در جهاد تبین / ترس از استکبار جهانی ترویج اندیشه انقلاب اسلامی است


ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: 1401/01/25
کد خبر: 1821984

حسینی گفت: اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم نبرد جهادی وظیفه بسیار دشواری برای تبیین دارند و قلم آنها باید پاسخگوی شبهات، تهدیدها و تحریفات باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; حسینی معاون فرهنگی سپاه روح الله استان مرکزی صبح امروز در بازدید از پایگاه خبری دیار آفتاب ؛ به ویژه در سال های اخیر گفت: و اینگونه نیست، لذا رسانه ها و فعالان رسانه ای باید به خوبی آگاه باشند. اهداف دشمن و تحلیل استراتژی های آنها و اینکه از چه روش هایی برای هدف قرار دادن جبهه حق استفاده کرده اند.


093f3e5e 0902 4d29 af4c 7cc3ab95a886 خبر خاکستری

وی ادامه داد: در حالی که استکبار به دنبال سوق دادن جهان به سمت انحصار است و آمریکایی ها فقط ندای قدرت را می خواهند و دنیا را تنها به دو محور سلطه و سلطه محدود می کنند، اما انقلاب اسلامی با ظهور این اندیشه منسوخ شد. “

حسینی افزود: حرف انقلاب اسلامی این است که ما ظلم نخواهیم کرد و مورد ظلم هیچکس قرار نخواهیم گرفت، اما این اندیشه برای جریان استکبار استوار و غیرقابل هضم است، بنابراین آنها با آن مخالفت می کنند و از همه امکانات خود استفاده می کنند تا از این ایده در دنیا جلوگیری کنید.» آن را تشویق کنید، زیرا با گسترش آن تجهیزات آنها برچیده می شود.

معاون فرهنگی سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: یک وعده الهی این است که وقتی حقیقت بیاید، دروغی که مانند کف روی آب است از بین می رود و کار بسیار سختی بر دوش آنهاست و قلمشان. باید به شبهات، تهدیدها و تحریف ها پاسخ دهد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی و مسئول بسیج رسانه استان مرکزی در این بازدید به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور در دفتر خبرگزاری دیار آفتاب، به گفتگو پرداختند. خبرنگاران


0c1a8e15 528c 4ba1 8c77 daef75866ae6 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید