قرارگاه جهاد تبین مهمترین بستر تحقق بیانات رهبر انقلاب است


ساعت: 20:30
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919857

کریمی گفت: اردوی تخصصی جهاد تببین یکی از مهمترین بسترهای تحقق بعثت مقام معظم رهبری و تبیین، ترویج و ارائه ارزش های اسلامی و انقلابی و پاسداشت مقدس به عموم مردم به ویژه نسل جوان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز (یکشنبه) در اردوی تبیین جهاد ویژه ستاد کنگره شهدای استان مرکزی گفت: از یک سال گذشته و با توجه به اهمیت موضوع مهم تکلیف قطعی تبیین جهاد در برابر توطئه های دشمن در جنگ شناختی ستاد کنگره، شهدای استان مرکزی با توجه به فعالیت های تبیینی و تبلیغی خود و تمامی ظرفیت ها، توانایی ها، اردوی تخصصی جهاد تابعین را آغاز کردند. و تجربیات در این اردو به کار گرفته شد.

وی افزود: خوشبختانه عملکرد ستاد اجلاسیه شهدای استان مرکزی در 7 سال گذشته در حوزه های مختلف محرومیت زدایی، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی، علمی و پژوهشی، هنری و تبلیغاتی، زیرساختی و عمرانی، درخشان بوده است. و حمایت می کنیم و امروز شاهد راه اندازی حرکت های مختلف هستیم.» به برکت کنگره در سطح استان هستیم.

سردار کریمی رویکرد تبیینی را مهمترین فعالیت ستاد کنگره شهدای استان مرکزی در 7 سال گذشته عنوان کرد و گفت: در حوزه تبیین مبانی انقلاب اسلامی اندیشه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حراست مقدس، مقاومت و تاریخ استان مرکزی اقدامات مهمی در انقلاب و حراست مقدس انجام شد و امروز نیز این رویکرد در قالب قرارگاه تخصصی جهاد تباین ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه اردوی تخصصی جهاد تببین یکی از مهمترین پایگاه های تحقق مقام معظم رهبری و تبیین، ترویج و ارائه ارزش های اسلامی و انقلابی و پاسداشت مقدس جامعه هدف به ویژه نسل جوان است، افزود: : پشتوانه مهم این اردو الگوسازی است که این یکی از تجربیات و موفقیت های ستاد کنگره است و همانطور که کنگره شهدای استان مرکزی به عنوان برترین کنگره کشور شناخته شد و الگوی کشوری در در بسیاری از عرصه ها قطعا با استفاده از تجربیات این اردو می تواند نمونه موفقی در عرصه جهاد باشد. توضیحی وجود دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی در عرصه های مختلف نمایشی از ظرفیت و توانمندی های استان و مردم به ویژه جوانان عزیز استان است که تلاشی قوی و مستمر را آغاز کرده اند. نهضت برای یک هدف بزرگ و نهضت کنگره شهدا. این ولایت متعلق به مردمی است که امروز در رواج فرهنگ ایثار و شهادت شتافتند.

وی ادامه داد: جریان عظیم دستاوردهای مختلف از کنگره شهدای استان مرکزی سرآغاز کارهای بزرگ و بهره مندی از اقیانوس معارف انقلاب اسلامی و حراست مقدس است و همه ما وظیفه داریم این فرمان را ادامه دهیم. مقام معظم رهبری برای ادامه کنگره و ما در ستاد کنگره شهدای استان گامی استوار در این مسیر برمی داریم.

سردار کریمی با اشاره به تشییع شهدای گمنام در ایام فاطمیه و استقبال باشکوه مردم گفت: در آستانه تشییع 400 شهید والامقام کشور به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) هستیم. امید است به مظاهر پربرکت حضرت زهرا (س)، حضور نورانی شهدا و رحمت های خاصشان و دعای خیر خانواده های معظم شهدا موجب افزایش معنویت و انفاق در کشور و خنثی شدن دسیسه های دشمنان شود.

وی افزود: شهدا همواره عامل وحدت و نور در جامعه بوده اند و حضور آنان همواره برکات و برکات معنوی داشته است و این روزها استان مرکزی افتخار میزبانی از 5 شهید گمنام را دارد که در شهرستان های مختلف مورد استقبال باشکوه مردم قرار گرفتند. در این روزها

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به سالروز عملیات کربلای 4 و تشییع باشکوه غواصان شهید گفت: این روزها نیز سالروز حماسه غواصان خط شکن و شهادت شهیدان است. شهدای مظلوم و حماسه سازان در عملیات کربلای چهارم که نام و یادشان حماسه سازانی است که در تاریخ پرافتخار پاسداری به عنوان ستارگان اروند و غواصان داریادل ارج می نهیم.

وی خاطرنشان کرد: قطعا الگوبرداری از شهدای غواص می تواند ما را از گزند، آسیب ها و دسیسه های دشمنان در این جنگ سرنوشت ساز سربلند و پیروز نگه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید