راهیان نور بستر مهمی برای تحقق جهاد تبیین است


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914050

کریمی گفت: در سال های اخیر شاهد استقبال بسیار خوب اقشار مختلف مردم از اردوهای راهیان نور بوده ایم و راهیان نور به عنوان یک رزمایش بزرگ فرهنگی و آموزشی عمل می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیرکل حفاظت و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امروز در نشست اردوی راهیان نور استان گفت: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی زیرساخت های خوبی ایجاد شده است. تاسیس در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان که در عرصه های مختلف فعالیت دارند. در استان بسیار ایجاد کرده است و باید از این ظرفیت عظیم استفاده کرد.

وی افزود: در سال های اخیر شاهد استقبال بسیار خوب اقشار مختلف مردم از اردوهای راهیان نور بوده ایم و راهیان نور به عنوان یک رزمایش بزرگ فرهنگی و آموزشی عمل می کند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را از تاریکی دور می کند، گفت: اردوهای راهیان نور موثرترین راه برای انتقال زندگی شهدا و معنای واقعی انسان است.

وی تاکید کرد: راهیان نور بستر مهمی برای تحقق جهاد تبیین است و در شرایطی که امروز دشمنان درگیر جنگ شناختی هستند و ارزش های اسلامی و انقلابی را زیر سوال می برند، توجه به قرارگاه های راهیان نور راه حل مهمی است. خنثی کردن توطئه های دشمنان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های حراست استان مرکزی افزود: نور اردوهای زیارتی موجب تقویت سرمایه اجتماعی جامعه می شود و نوری که در دیار شهدا حکمفرماست. جوانان خوشحال

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ده ها هزار نفر از استان مرکزی در اردوهای راهیان نور شرکت کردند، گفت: با توجه به نگاه انقلابی دولت سیزدهم و هم افزایی ایجاد شده، اردوهای راهیان نور باید مورد توجه ویژه قرار گرفته و عدالت خواه باشد. همانطور که استان مرکزی الگویی برای برگزاری کنگره شد، امسال نیز در بخش راهیان نور الگو خواهد شد.

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اردوهای راهیان نور به الگویی برای سفر ایمن تبدیل شده است و تلاش نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی برای ساماندهی آن بسیار قابل تقدیر است و کیفیت اردوهای راهیان نور نیازمند مشارکت همه جانبه است. در سطح استانی حاصل شود. برای خوردن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید