راهیان نور بستر مناسبی برای جهاد است


ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818224

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

کریمی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور بستر مناسبی برای جهاد است، افزود: راهیان نور به عنوان یک جریان بزرگ فرهنگی حماسه ها و مجاهدت های رزمندگان اسلام و ملت ایران را به نمایش می گذارد. حفاظت مقدس فرهنگ مامی را به جوانان می آموزد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; گلمرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امروز در نشست قرارگاه تخصصی راهیان نور گفت: روایت صحیح ضامن حراست مقدس آینده کشور و بیمه کننده خواهد بود. نظام اسلامی در برابر توطئه های دشمنان.

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور بستر مناسبی برای جهاد است، افزود: راهیان نور به عنوان یک جریان بزرگ فرهنگی حماسه ها و مجاهدت های رزمندگان اسلام و ملت ایران را به نمایش می گذارد. حفاظت مقدس فرهنگ مامی را به جوانان می آموزد.»

کریمی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس بر اساس مفاهیم و فرهنگ عاشورا حماسه های بزرگی خلق کردند، گفت: رزمندگان.

وی تاکید کرد: تبیین جهاد یک وظیفه همگانی است و یکی از عرصه های جهاد تبیین حراست مقدس است و رشادت ها و دوران رزمندگان در حراست مقدس با جهاد تبیینی باید به نسل جدید منتقل شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور در استان مرکزی در بیش از 10 مرحله برای اقشار مختلف مردم برگزار می شود، گفت: خوشبختانه اردوهای دانش آموزی، ادارات برگزار می شود. ، بسیجیان و مؤسسه گروه ها و گروه های مختلف فرهنگی با موفقیت برگزار شده و هم اکنون شاهد برگزاری اردوهای نور خانواده هستیم و تا 14 فروردین 1401 ادامه دارد.

وی گفت: تمامی یادمان های دفاع مقدس در مناطق جنوب آمادگی کامل برای استقبال از زائران را دارند و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از مسیرهای نورانی خانواده را شاهد بوده ایم.

کریمی بیان کرد: با توجه به اثربخشی اردوهای راهیان نور به عنوان بزرگترین رزمایش فرهنگی، در تلاش هستیم تا امسال به صورت مستمر این اردوها را راه اندازی کنیم تا روند ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد تبیین ادامه یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید