راهیان نور بستر مناسبی برای جهاد است آینده کشور با روایت صحیح حراست مقدس تضمین می شود.


ساعت: 23:40
تاریخ انتشار: 1401/01/07
کد خبر: 1818105

سرلشکر باقری راهیان نور را بستر مناسبی برای جهاد دانست. آینده کشور با روایت صحیح دفاع مقدس تضمین می شود که امنیت پایدار را برای کشور به همراه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار است همزمان با سفر زائران به سرزمین های نور، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به همراه سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های مقدس، سردار احمد هادم سید السعید شهدا، فرمانده راهیان نور جنوب غرب کربلا و جمعی از فرماندهان نظامی و مرزبانی از مناطق عملیاتی استان های ایلام و خوزستان بازدید کردند.

سرلشکر باقری در این سفر از محل یادمان شهید باقری در منطقه جغرافیایی استان ایلام بازدید و در جمع نمازگزاران راهیان نور حضور یافت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پس از بازدید از یادمان شهید باقری خطاب به فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: شهید باقری در ایلام سرباز بود، در ایام مقدس در ایلام جنگید. دفاع کرد و در استان ایلام به شهادت رسید.

وی همچنین گفت: راهیان نور بستر مناسبی برای جهاد است. آینده کشور با روایت صحیح دفاع مقدس تضمین می شود که امنیت پایدار را برای کشور به همراه دارد. توسعه و پیشرفت در سایه امنیت پایدار شکل خواهد گرفت.

بلافاصله پس از پایان جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور با حضور سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سردار احمد هادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربدر ابرداریان و صابر رابر برگزار شد. قرارگاه مرکزی نور، سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)، سردار کریمیان جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و مسئولان خوزستان و استان ایلام بازداشت شدند.

سردار شاکرمی همچنین گزارشی از وضعیت بازی یادمان ها در استان ایلام، حضور زائران و توسعه زیرساخت های یادمان های دفاع مقدس در استان ارائه کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین نماز ظهر و عصر را به یاد شهید بیل مکانی با حضور زائران و مسئولان اقامه کرد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید