راه اندازی اردوی تخصصی راهیان نور در استان مرکزی / همایش روز ملی راهیان نور برگزار می شود.


ساعت: 21:38
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1814102

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اعلام کرد.

کریمی با اشاره به راه اندازی پایگاه ویژه راهیان نور در استان، گفت: پایگاه ویژه راهیان نور زیرمجموعه به منظور اتحاد و استفاده از همه ظرفیت های استانی برای برگزاری باشکوه و کارآمد اردوهای راهیان نور، یادگار پاسداشت و مقاومت است. حضور واحدهای نظامی نیروی انتظامی و دستگاه های اجرایی مختلف در استان تشکیل و شروع به کار کرده اند و موضوعات مختلف راهیان نور در این قرارگاه در حال بررسی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; گلمرضا کریمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امشب در نشست اردوی تخصصی راهیان نور گفت: با توجه به شیوع ویروس کرون در سال 1377، حضوری متوقف شد اما نور از طریق فضای مجازی و رسانه ها پیگیری شد و در استان مرکزی نیز طرح شهید مجید ایزدپناه برای دانش آموزان را با محوریت تبیین نقش استان در حراست مقدس پیگیری کردیم.

وی با اشاره به راه اندازی اردوی تخصصی راهیان نور در استان گفت: به منظور اتحاد و استفاده از همه فرصت های استانی برای اجرای باشکوه و موثر اردوهای راهیان نور، قرارگاه تخصصی راهیان نور زیر مجموعه ستاد، شاخص زنی مصادیق دفاع مقدس و مقاومت با حضور یگان های نظامی. نیروی انتظامی و دستگاه های اجرایی مختلف در استان تشکیل و شروع به کار کرده اند و موضوعات مختلف راهیان نور در این قرارگاه در حال بررسی است.

سرهنگ کریمی افزود: بیش از 65 هزار دانش آموز در طرح شهید مجید ایزدپناه که در مرکز فرهنگسرای موزه دفاع مقدس استان بود در قالب دو واحد درسی از تفاهم نامه وی با دانشگاه ها و یک مکان ایجاد شد. برای بازدید از موزه

وی گفت: با توجه به شرایط نسبتا مساعد برای کنترل بیماری عروق کرونر، امسال اعزام اردوهای راهیان نور را خواهیم داشت. و مرحله سوم مسیر نور عمومی را خواهیم داشت که تا دهه اول فروردین ادامه دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاعی استان مرکزی با اشاره به روز ملی نور گفت: اردوهای راهیان نور و تجلیل از خادمان برنامه های متنوعی برگزار می شود. راهیان نور که خادمان شهدا هستند.

وی افزود: به مناسبت روز ملی راهیان نور، همایش خادمین شهدا با دستور کار تبیین معنا و جایگاه اردوهای راهیان نور در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ کریمی ادامه داد: موضوعات مهم جایگاه خانواده در راهیان نور، تداوم راهیان نور، سبک زندگی اسلامی در راهیان نور، یادمان های حراست با محوریت حماسه تربیت، جریان و نفوذ. راهیان نور در انقلاب اسلامی، نقش خادمان شهدا در راهیان نور، نقش راهیان نور در امنیت پایدار و شعار سال راهیان نور در این نمایشگاه تبیین می شود. همایش خادمین شهدا.

وی تاکید کرد: رویکرد همه برنامه های محتوایی و داستانی امسال در اردوهای راهیان نور جهادی است و شعار امسال ما مقاوم هستیم و برنامه ها در این دو محور اجرا می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: حراست مقدس نسل جوان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید