راهیان «پیشرفت» عرصه مهمی در راستای تحقق جهاد تبیین است


ساعت: 11:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921004

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جنبش دانشجویی عضوی پربار و سرنوشت ساز در این دانشگاه است، گفت: «پیشرفت» عرصه مهمی در راستای تحقق جهاد تبیین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، غلامرضا رضایی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان شامگاه جمعه در جلسه هماهنگی اردوی شهید فخری زاده اظهار داشت: امروز افزایش دامنه فعالیت های بسیج دانشجویی بسیار محسوس است و علاوه بر حوزه های فرهنگی، گام های خوبی برداشته شده است. در حوزه علم و فناوری گرفته شده است.

وی طرح پیشرفت راهیان را زمینه ای علمی و عملی برای تبیین جهاد دانست و افزود: امروز که رهبر معظم انقلاب جهاد را وظیفه ای عینی و عاجل توصیف کرده اند، باید از طرح هایی مانند پیشرفت راهیان برای صحبت از دستاوردهای جهاد استفاده کرد. انقلاب و ایجاد امید.


رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: همانطور که راهیان نور به یک مانور بزرگ فرهنگی در دانشگاه و بسیج دانشجویی تبدیل شده است، راهیان «پیشرفت» نیز باید به عنوان یک رویداد بزرگ علمی برای ارتقای روحیه خودباوری دانشجویان مورد حمایت قرار گیرد. .


وی آمادگی خود را برای حمایت همه جانبه از اردوهای راهپیمایی «پیشرفت» اعلام کرد و اظهار داشت: سیستان و دانشگاه بلوچستان مانند گذشته از بسیج دانشجویی و اقدامات آن که نیازهای کشور را پوشش می دهد، در این راه حمایت خواهند کرد. تحقق اهداف انقلاب .


معاون فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز اقدامات بسیج دانشجویی را مناسب و متوازن با مشکلات کشور دانست و گفت: ما به بسیج دانشجویی نه تنها به عنوان یک تشکل نگاه می کنیم، بلکه بسیج دانشجویی را یک سازمان می دانیم. عضو بدنه اصلی دانشگاه


ابراهیم نوری ادامه داد: تشکیل قرارگاه شهید فهری زاده بر اساس طرح پیشرفت می تواند منشأ برکات بسیاری برای از بین بردن فضای ناامیدی که دشمن در برنامه خود دارد باشد.


وی تصریح کرد: همه دانشگاه های استان باید سهم خود را در پیشبرد مسیر «پیشرفت» ایفا کنند.


در ابتدای این نشست خجت احسان منش مدیر پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان به تشریح رویکردهای بسیج دانشجویی در حوزه علمی، پژوهشی و فناوری و همچنین اهداف راهیان «پیشرفت» پرداخت. و پروژه های هدایت تحصیلی و اردوگاه شهید فخری زاده یکی از آنهاست. وی به اقدامات بسیج دانشجویی اشاره کرد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید