محرومیت از مهمترین رسالت انقلابیون برای تحقق گام دوم انقلاب / گازرسانی 400 منزل محروم با همت قرارگاه قدس جنوب شرق

ساعت: 09:54
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786564

یکی از عرصه های بزرگ جهادی که بسیج در آن قرار گرفته است، جهاد برای محرومیت زدایی، کمک به دیگران و خدمات رسانی به مردمی است که برخی جز خدا کسی را ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، نهضت محرومیت زدایی و خدمات رسانی پس از هشت سال پاسداشت مقدس در کانون تفکر بسیجیان قرار گرفته است. وقتی مشکلی پیش می آید، نظام با عشق، اخلاص، صمیمیت و روحیه جهادی وارد می شود.

مشارکتی که هم دلگرم کننده و دلگرم کننده است و هم عاملی برای ارتقا و موفقیت. چون بسیج خادم همه مردم است و به این افتخار می کند و هر جا که سختی های ایجاد شده برای مردم را احساس کرد با بصیرت مقتدرانه و خالصانه وارد شد.

این در حالی است که رهبر معظم انقلاب در بیان گام دوم که رمز ورود انقلاب اسلامی به مرحله دوم خودسازی، جامعه پذیری و تمدن سازی است، پس از اشاره به بار عدالت در تقسیم امکانات عمومی. بعد از انقلاب اسلامی در دو فصل هفت موضوع توصیه به جوانان در مورد آینده یعنی اقتصاد و عدالت اجتماعی، به محرومیت زدایی توجه ویژه ای دارد و این امر را در سایه مدیریت های جهادی الهام گرفته از دین اسلام و باور به اینکه می توانیم ممکن می سازد.

اکنون برای خدمات بی منت قرارگاه قدس جنوب شرق سیستان و بلوچستان که شامل ایجاد بیمارستان صحرایی و ارائه خدمات اجتماعی، اشتغال زایی، پیشرفت و توسعه، راه سازی، ساخت خانه های محروم و مدرسه یا مدرسه می باشد. و مساجد، برای کاهش آلام مردم و پس از سالها انتظار برای بهره مندی مردم این منطقه از گاز شهر، مشعل گاز شهر را روشن کرده و از شر حمل بطری های سنگینی که در یک عملیات جهادی کمر مردم را خم کرده بود، سبزپوش کرده اند. مردم انقلاب با تفکر جهادی داخلی و روحیه انقلابی خانه را محروم می کنند.

علی اکبر جعفری جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه در گفت و گو با خبرنگار ما به اقدامات محرومیت زدایی قرارگاه منطقه ای قدس نزا اشاره کرد و گفت: و مبارک بسیج در یک عملیات جهادی 400 نفر را شناسایی کردند. ربوده شدگان و عاملان گاز گرفتن منازل خود.

وی افزود: محرومانی که علیرغم تزریق گاز در محدوده مسکونی، موفق به نصب لوله در منزل نشده بودند، پس از شناسایی دقیق 200 منزل اول، عملیات گازکشی خود را تحویل دادند.

این مسئول ادامه داد: در رزمایش اقتدار بسیج در سومین روز هفته جاری 100 دستگاه بخاری گازسوز به افرادی که منازلشان گازگرفته شده است اهدا و اهدا شد تا با این اقدام جهادی منازل آنها گرم شود.

معاون شهردار قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه گفت: بالغ بر 600 میلیون تن برای گازرسانی به نیازمندان هزینه شده است و تا پایان سال 200 خانه دیگر تکمیل و تحویل می شود. از محرومان

جعفری خاطرنشان کرد: این عملیات عمدتاً در حاشیه شهر زاهدان توسط پایگاه های بسیج و گروه های جهادی و کارشناسان معاونت محرومیت زدایی به دلیل عدم اجازه گازرسانی به ساکنان انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید