جهاد علمی مهمترین رسالت بسیج در گام دوم انقلاب بود

زمان: 19:06
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777881

کریمی گفت: جهاد علمی دومین مأموریت بسیج در گام دوم انقلاب است ، زیرا تحقیق در چهل سال دوم یکی از نیازهای مهم کشور بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روحانی استان مرکزی امشب (چهارشنبه) در یازدهمین جشنواره ملی سپاه روحانی مالک اشتر گفت: سیر انقلاب اسلامی.

وی افزود: بسیج بر اساس استان است و استان معتقد است با اعمال صالح خود و روحیه ایثار و فداکاری در کنار موقعیت گرایی ، بصیرت و واقع بینی در مناطق مختلف نقش آفرینی می کند.

کریمی گفت: بسیج با رویکرد مردمی پاسدار هویت اسلامی و انقلابی است و نگاه بسیج به آینده دلگرم کننده است و امروز بسیج با این مولفه ها به یکی از ظرفیت های مهم کشور تبدیل شده است و بنابراین به عنوان کشوری با تفکر بسیجی و بسیج گام همچنین نقش استراتژیک و کلیدی دارد.

وی گفت: بسیج در گام اول انقلاب نقش مهمی در تثبیت و ایجاد قدرت برای نظام اسلامی دارد و مطمئناً در گام دوم انقلاب نقش مهمی در تمدن ایفا خواهد کرد ، زیرا گام دوم انقلاب گام تمدن

فرمانده سپاه روحلا در استان مرکزی افزود: یکی از محورهای اصلی بسیج در گام دوم ایجاد امید و خنثی سازی توطئه های دشمن در جنگ تحریف است. نقش آفرینی در جهاد یک توضیح است.

وی ادامه داد: جهاد علمی دومین مأموریت بسیج در گام دوم انقلاب است ، زیرا تحقیقات برای نیازهای مهم کشور در چهل سال دوم ضروری است و تحقق جهاد علمی نه تنها می تواند تولید کننده قدرت باشد ، بلکه این کشور را از اعتیاد نجات می دهد. “

کریمی تاکید کرد: محرومیت زدایی و مقابله همه جانبه با جنگ اقتصادی از دیگر ماموریت های بسیج در گام دوم انقلاب است که محوریت آن توانمندسازی و آموزش است.

وی با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی مملو از افتخارات ، حماسه ها و مجاهدت ها است ، گفت: ایران اسلامی با وجود همه تهدیدها و توطئه ها ، امروز در اوج قدرت خود قرار دارد و به دستاوردهای بزرگی مانند استقلال ، آزادی ، مذهب دست یافته است. دموکراسی ، امنیت و تحولات مختلف “این نشان دهنده قدرت روزافزون ایران است.

فرمانده سپاه روح الله در استان مرکزی افزود: الگوبرداری از تجربیات گذشته مانند حفاظت مقدس در گام دوم انقلاب ضروری است و اگر امروز در بسیاری از نقاط کشور دیدگاه های انقلابی و جهادی حاکم باشد ، قطعاً گشایش های بزرگی رخ خواهد داد ، بنابراین فرهنگ و گنجینه گرانبهای دفاع مقدس باید فراموش شوند.

وی گفت: سپاه با حمایت منویات و رهبری مقام معظم رهبری با اتکا به مکتب معنویت دینی آشور و استفاده از بسیج مردمی به موفقیت بزرگی دست یافته و در دومین گام انقلاب سپاه به قله های بلند و سرافراز رسید. همه ابعاد شتاب

کریمی خاطرنشان کرد: گام دوم انقلاب گام رشد و برتری ملت ایران و افول سلطه گران در برابر قدرت انقلاب اسلامی است و با سه م componentsلفه مکتب محمدی ناب به سوی تمدن حرکت می کنیم. اسلام ، ولایت فقیه و مردم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید