جهاد تبین تلاشی مستمر و هدفمند برای خنثی کردن توطئه های دشمن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ سینا دلشادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی امروز در دیدار جمعی از اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن با آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: و رسانه‌های دشمنان و منافقین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امروز اهالی فرهنگ و رسانه استان مرکزی اعلام آمادگی می‌کنند تا اولین استان کشور باشند که به فرمان مقام معظم رهبری برای انجام این جهاد عمل کنند.

دلشادی بیان کرد: بیان گام دوم انقلاب تبیین جهاد است و مقام معظم رهبری در بیان گام دوم روش و جهت جهاد تبیین شده را ترسیم کردند و ما باید از آن الگو بگیریم.

وی ادامه داد: جهاد طباین تلاش مستمر و هدفمند برای خنثی سازی توطئه های دشمن است و لذا دشمن شناسی یکی از خواسته های جهاد تباین است و البته زمان شناسی و اقدام به موقع از دیگر اولویت هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد. .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی گفت: تبیین به معنای تشخیص حق از باطل است و از این رو جهاد تهذیب یکی از شاخه های جهاد تبیین شده است و امروز باید از همه تلاش و توانایی برای تبیین درست استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین باید در عرصه عمل و عمل صورت گیرد و برای تحقق این امر باید عملیات مهندسی دقیقی طراحی کنیم که امروز اهالی فرهنگ و رسانه استان مرکزی این آمادگی را اعلام می کنند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید