مسئولان و مدیران برنامه های امیدوارکننده خود را به مردم ارائه دهند/ جهاد تبیان برای خنثی کردن توطئه های دشمن نیاز است


ساعت: 16:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809401

امام جمعه گفت: مدیران و کارکنان استان باید برنامه های مدون خود را به اطلاع مردم برسانند تا از توانمندی های بی نظیری که خداوند در این استان قرار داده در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دوستت دارمحجت الاسلام والمسلمین استاندار به هیچ وجه نباید صرفاً پشت میز مذاکره بنشیند و منتظر ادامه روند باشد، لذا مسئولین محترم استانی در سال تولید، نگهداری و برچیده شدن باید برنامه های مدیریتی هوشمندانه و متمرکز داشته باشند. با توجه به نیاز شما، او گفت. از مردم می خواهم برای رفع مشکلات موجود و حمایت از سرمایه گذاری در جهت افزایش شکوفایی امید در جامعه مدیران برنامه خود را اعلام کنند.

امام جمعه ایلام گفت: مدیران و مسئولان استانی باید برنامه های مدون خود را به مردم اطلاع دهند تا از توانمندی های منحصر به فردی که خداوند در استان قرار داده است برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کنند و مدیران برنامه و راهکارهای عملی اشتغال جوانان آموزش ببینند و به دنبال کار بگردند. در رسانه ها.

وی افزود: اگر 30 هزار شغل در سراسر استان ایجاد شود با وجود ظرفیت خدادادی که در استان وجود دارد و دست یافتنی است، بیکاری در استان به صفر می رسد و از جوانان انقلابی و رسانه ها می خواهم این مطالبات را داشته باشند. “

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: پشت میز نشینی و رقابت بر سر یک صندلی و تلاش برای تفویض مسئولیت به افراد مورد نظر آزاد نیست. با ارائه این برنامه‌ها مشخص می‌شود که چه کسی باید سر جای خود بماند و چه کسی باید آن را رها کند و باید قبل از آن زمان از بین برود و حداقل انتظار می‌رود مدیران متناسب با مسئولیت خود برنامه‌های قابل اجرا را ارائه دهند.

امام جمعه ایلام گفت: مقام معظم رهبری در راستای مقابله با لجن و تهاجم ترکیبی دشمن دستور جهاد را تبیین کردند. باید توطئه های دشمن را در اتاق فکر آنها اجرا کرد.

وی بیان کرد: اموال جامعه، علمای حوزه و دانشگاه، اصحاب رسانه، صدا و سیما و هرکسی که می تواند نقشی داشته باشد باید در تبیین حقایق نقش داشته باشد، اهمیت جهاد از نجات اینها مهمتر است. انسان هستند، برای گرسنگی و سلامتی انسان تلاش می کنند، اما حفظ افکار، عقاید، دین و معنویت آنها مهمتر است و نجات یک انسان در این عرصه مانند نجات همه مردم روی کره زمین از توهم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید