«جهاد تبیینی» مهم ترین راه برای خنثی سازی توطئه های دشمن است


ساعت: 11:33
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842030

حجت الاسلام اندرزیان با اشاره به اینکه پاسداشت مقدس آیینه همه جانباختگان و مقاومت ملت ایران است، گفت: جهاد تبین مهمترین راه برای خنثی کردن توطئه های دشمن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج در گفت و گو با صبح زاگرس با اشاره به اینکه فتح خرمشهر یک حماسه ملی بود، گفت: بعد از پیروزی این اتفاق رخ می دهد.

حجت الاسلام امرولا اندرزیان افزود: ایثار و رشادت های شهدا و رزمندگان گرانقدر اسلام باید در فضای مجازی تبیین و تبیین شود چرا که نسل کنونی و جوانان امروزی نیازمند و تشنه جهاد هستند.

وی افزود: نقش رزمندگان اسلام در دفاع مقدس نماد مقاومت و همکاری ملت غیور ایران اسلامی است که توانسته اند به زور در مقابل ظالمان بایستند و آنها را برای همیشه به سرزمین ذلت بکشانند.

اندرزیان در ادامه به نقش روحانیت در دفاع مقدس و تداوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: دفاع مقدس آیینه تمام نمای قربانیان و مقاومت ملت ایران است و روحانیت با 4 هزار شهید در کنار سایر رزمندگان از ایران اسلامی دفاع می کند. .

وی گفت: در ابتدای اپیدمی کرون جو وحشتناکی حاکم بود که حتی بسیاری از کارکنان اداری و خدماتی جرات حضور در بخش های تاج را نداشتند و اطلاعات بسیار کمی در دنیا وجود داشت که ارائه خدمات را با مشکل مواجه می کرد. مواردی که جهادگران به میدان آمدند و با اقدامات جهادی خود برای خدمت به مردم به عنوان همراه صبور، نیروی خدماتی، تهیه نقاب و… بسته های حماسی مثال زدنی و کمک های مومنانه خلق کردند.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج ادامه داد: دانشجویان همواره در خط مقدم زلزله، سیل، اردوهای جهادی و کمک به همشهریان بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ جمعیتی بیشترین شهید را در 8 سال دفاع مقدس از انقلاب و اسلام تقدیم کرده است.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: از روحانیون کوچک آن دوره 34 شهید تقدیم انقلاب شدند و بیش از 30 جانباز و 270 رزمنده در جبهه حق علیه باطل به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام اندرزیان با اشاره به اینکه نسل جدید باید بدانند که روحانیت بی تفاوت نبوده و همواره هدف تیر زهرآگین دشمن بوده است، روحانیت همواره در خط مقدم ملت و در همه صحنه ها پیشگام بوده است. عشق و از خود گذشتگی را به مردم آموختند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به عمل جراحی اقتصادی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: آیت الله رییسی این ریسک را پذیرفتند و این عملیات اقتصادی دولت بسیار مهم و ضروری بود و اگر به تأخیر بیفتد بسیار مضر است. “

اندرزیان افزود: یکی از اقداماتی که مستکبران در دشمنی با نظام جمهوری اسلامی انجام می دهند این است که نظام را ناکارآمد نشان دهند و هر اقدام اصلاحی که منجر به پیشرفت کشور شود از طریق رسانه های خود به عنوان تجاوز به مردم انجام دهند. آی تی.

وی افزود: کسانی که در فضای مجازی و واقعی با این اقدام انقلابی دولت مخالفت کردند، می دانند چه کسانی در زمین بازی می کنند؟ببینید دشمن از کی تعریف می کند و در مقابل چه کسانی قرار می گیرد، بعد صف بکشید.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج افزود: در خصوص اصلاح ارز ترجیحی، دشمنان از رسانه های خود برای نشان دادن ناکارآمدی نظام در حل مشکلات و مسائل به ویژه اقتصادی استفاده می کنند و این در حالی است که این اقدام گامی مهم در جهت رونق اقتصادی و جلوگیری از بروز مشکلات است. فساد. “

وی گفت: رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت با پذیرش ریسک بالا و بالا و همراهی مردم با آزادسازی قیمت ها در حال ایجاد بهبود اقتصادی هستند.

حجت الاسلام اندرزیان وظیفه دولت را درست و مهم خواند و گفت: باید با جهاد تبین از این طرح دفاع کرد چرا برخی سکوت کردند، منتظر چه هستند؟

وی ادامه داد: ما دشمنانی سرسخت، سرسخت و کینه توز داریم و کسانی که انسانیت را به اندازه روغن نباتی یا یک بسته ماکارونی قربانی می کنند، اگر در کربلا بودند، امام حسین (ع) را می کشتند و با نیزه می کشتند. “

حجت الاسلام اندرزیان با بیان اینکه بسیاری از ما انقلابیون در خواب هستیم و دشمن ما با شروع جنگ ترکیبی و با جهاد تابین و قضیه زینبی باید جلوی سیاه نمایی دشمن را گرفت، گفت: آنهایی که از پهلوی حمایت می کنند چه جنایتی دارند و غارت بیت المال که از رژیم محافظت می کند؟

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج با اشاره به اینکه هر چه در استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر علمی، فرهنگی، مذهبی، خدماتی و… داریم به برکت انقلاب اسلامی است. پهلوی طرفدار چی هستی؟

وی گفت: آمریکایی که اتم را بمباران می کند با جنگ افروزی مظلوم را می کشد، آب و دارو را از بین می برد و… ‌ کجای دفاعی است که از آن دفاع می کنید؟ چرا از عظمت شهدا و انقلاب دفاع نمی کنید!؟ زشتی ها و شهوات چرا از بیگانگان حمایت می کنید!؟

وی حفظ، دستاوردها و آرمان های شهدا را ضروری دانست و گفت: این ارزش ها باید برای نسل جوان تبیین شود و روحانیت مفتخر است که در خط مقدم ملت و پیشگام در تمام مراحل انقلاب است. “

وی با تاکید بر جهاد تبیین، افزود: نباید نسبت به ارزش ها و دستاوردهای انقلاب بی تفاوت باشیم و باید همه دستاوردها را در این زمینه تبیین کنیم که هم در فضای واقعی و هم مجازی باید انجام شود تا همگان از دستاوردهای انقلاب مطلع است.

حجت السلام والمسلمین اندرزی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز میدان نبرد نرم است که اگر از آن غافل شویم اوضاع بدتر می شود. ما باید از جهاد برای تبیین و کار در این زمینه و منویات رهبر معظم انقلاب استفاده کنیم تا بتوانیم دشمن را شکست دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید