«جهاد تبیینی»; ارائه هنری دستاوردهای انقلاب برای خنثی سازی دروغ های دشمن


ساعت: 14:09
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807098

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: نفرت پراکنی، ایجاد یأس و ناامیدی و بی ثبات کردن سلاح های دشمن برای ایجاد شکاف بین مردم و دولت که در همه این عرصه ها نفاق است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا به نقل از فارس، گلمعلی دهشیری صبح امروز در جلسه شورای معاونت قضات استان یزد با بیان اینکه در ایران ملت و دولت از هم جدا نیستند، گفت: این جریان نفاق و نفوذ است که دشمن. اهداف شوم خود را «به ثبات ایران اسلامی کمک می کند.

وی ایجاد امید و تلاش برای ایجاد ایرانی امن و آباد را برعهده کارگزاران نظام اسلامی دانست و گفت: جمهوری اسلامی چهل و سه سال در مسیر پیشرفت و توسعه در جنگ با دشمنان بر این امر ایستاده است. زمانی که جنگ مستقیم یا جنگ نیابتی را در دستور کار داشتند و امروز با جنگ ادراکی، شناختی و ترکیبی خود به میدان رویارویی با نظام اسلامی آمدند.

رئیس قاضی استان یزد شرکت در توضیحات جهاد را از نظر رهبر معظم انقلاب واجب دانست و گفت: اگر منابع، پیشرفت ها و شایستگی های نظام اسلامی شنیده نشود و به صورت صحیح و هنرمندانه در مورد آن اظهار نظر نشود، حتماً می شود. بدون شک، دروغ و شایعه “گسترش های دشمن بر فضای مجازی و واقعی تاثیر می گذارد.

وی با اذعان به اینکه دشمن با شدت و صلابت دشمن خود را تعقیب می کند و نباید از او غافل شد، گفت: مردم به دلیل ظلم و نابرابری و فساد با خون و گوشت و استخوان خود نظام شاهنشاهی و رژیم منحوس پهلوی را سرنگون کردند. آنها را دیده بودند، اما حالا دشمن می خواست آن خاطرات و میراث شوم رژیم پهلوی را با تکنیک های جدید محو کند و نسل جوانی را که شاهد ظلم و ستم و فاجعه رژیم سابق نبوده، فریب دهد.

این مقام قضایی تصریح کرد: جوانان این مرز و بوم بدانند که یک ایران آباد و مستقل و با نفوذ در منطقه و جهان در گذشته ای نه چندان دور در زمان رژیم پهلوی باید به مستشاران آمریکایی در کشور حق وحشیگری را از سوی رژیم پهلوی می پرداخت. بودجه کشور

دهشیری گفت: باید شرایط گذشته و تحولات کنونی کشور بر اساس واقعیت اطلاع رسانی شود تا تاکتیک دروغگویی و لجن پرانی دشمن بی نتیجه باشد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید