اندیشه و مکتب سردار سلیمانی باید منتشر شود

ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796817

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه تصویر حاج کاسم ابتدا در مجلات آمریکایی منتشر شد و مردم ایران سردار را می شناختند، گفت: باید به دشمن تبریک گفت که سردار سلیمانی را زودتر از دوستانش شناخت و سپس شهید سلیمانی را تا حدی که … حتی مدارا هم تصویر حاج قاسم را منتشر نکرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسن غفاری فر کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: وقتی نگاه دقیق تری به تاریخ می اندازیم حذف و تحریم شخصیت های تاثیرگذار اسلام محدود به دوران معاصر نیست. و امام علی را به خوبی درک کرد و قبل از اینکه صحابه پیامبر گرامی اسلام متوجه مشکل و دریافت مشکل شوند، دشمنان در اولین فرصت از قدرت سیاسی و اقتصادی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) استفاده کردند و از بین رفتند. قدرت حکومت امام علی (علیه السلام) و فدک غصب شد.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمن زودتر از دوستانش صلابت اهل بیت را درک کرد و دوستان اهل بیت بسیار ساده و حتی برخی افراد شایسته بدون بدخواهی از این امر گذشتند، اما سادگی به دنبال کنترل مشکل بود. بدون اینکه دقیقاً علی را بدانند، مجبور شدند سکوت کنند و خودداری کنند، گویی مسئله غصب و حکومت یک امر شخصی است.

استاد دانشگاه بیکرالعلوم ادامه داد: در طول تاریخ اسلام این گونه تحریم ها و حذف افراد صاحب نفوذ وجود داشته است. ما حتی در دوران انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی نیز این کوتاهی‌ها را قتل می‌بینیم. شهيد باهنر، شهيد مفتح، شهيد آيات و شهيد ديالم نيز از چهره هاي تاثيرگذار جامعه اسلامي ايران هستند. شناسایی و حذف کنید.

غفاری فر تاکید کرد: متاسفانه حتی طیف مذهبی ما در اوایل انقلاب در تخریب دیدگاه بزرگان نقش داشت.

این کارشناس سیاسی گفت: حضرت آقا در دفاع از افکار علامه مصباح فرمودند که دشمن زودتر از همه افکار مطهری را شناخت و مطهری را کشت. جنگ علامه طباطبایی به پایان رسیده است و اکنون دشمن به بهانه واهی نشان دادن شخصیت علامه طباطبایی به عنوان یک شخصیت غیرسیاسی برای عبور از سنگر دفاعی مستحکم خود در برابر مبانی تشیع و اسلام است. از سرمایه های اسلامی جلوتر از دوستانت باید نابودشان کنی.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نیز یکی از این افراد بود. شهید سلیمانی هنوز در ایران شناخته شده نبود. اولین باری که شهید سلیمانی از طریق رسانه های آمریکایی شناخته شد که برای مردم ایران شناخته شد.

غفاری فرد تاکید کرد: حضرت آقا در اربعین شهادت سردار سلیمانی مکتب سردار سلیمانی را مطرح کردند که باید مطابق وصیت شهید و عملکرد شهید مطابق با کل مسلمین در عمل و در همه عرصه ها مورد توجه قرار گیرد. ایدئولوژیک، کیهان‌شناختی، انسانی، هستی‌شناسی و هستی‌شناسی به مبانی حکمرانی دینی، اقتصاد مقاومتی، سیاست دینی و دفاع نظامی در همه زمینه‌ها است.

این کارشناس سیاسی گفت: حاج قاسم انسانی فراگیر و کامل بود بنابراین دشمنان می گویند از این فرد الگو برداری نشود. شخصیت های بزرگ ایران در 100 سال اخیر ستارخان و باکرخان هستند. اما بیکرخان و ستارخان نقش عمده ای در بیداری مردم ایران داشتند. اشراف زمانی مؤثرند که تأثیرگذاری یک انسان چند برابر قهرمانانی چون ستارخان و بیکرخان باشد.

وی ادامه داد: تمام تلاش دشمن این است که علامه مصباح را در عرصه عقیدتی از بین ببرد و قهرمان ملی شهید بزرگوار شهید سلیمانی را در عرصه قهرمانی از بین ببرد. این را باید به دشمن تبریک گفت. و آنها به حقیقت سرمایه ما پی برده اند و به آن دسترسی دارند و سعی می کنند قبل از اینکه این سرمایه ارزشمند را در پوسته نگه داریم آن را از دست بدهند.

غفاری گفت: عدالت و سپاس برای محدود ساختن سردار سلیمانی به پخش تصاویر کافی نیست، بلکه باید افکار و مکتب سردار سلیمانی منتشر شود.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: فرهیختگانی که همواره با الفاظ میهن پرستی، محرومیت زدایی و ملی گرایی میلیاردها میلیارد بر هزینه های اقتصادی، امنیتی و اخلاقی ملت تحمیل کرده اند با استقلال فروشی برای استقلال فروشی و آزادی فروشی در برابر این معاندین باید یک قهرمانان ملی پذیرفته شده اند تا این قهرمانان بتوانند مانند مشعل بسیار شفاف و شفاف در دستان جوانان نسل های مختلف باشند و مانع از نفوذ دشمن به کشور شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید