نامگذاری روز جهانی استکبار در راستای افشای جنایات آمریکاست

ساعت: 12:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781551

این کارشناس سیاسی با اشاره به اقدام حیله گرانه ایران در نامگذاری 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی، افزود: این اقدام در راستای کشف جنایات آمریکاست. زیرا ایالات متحده در دهه های اخیر با استفاده از زور و زور نظامی مرتکب جنایات بی شماری شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با دیار آفتاب با بیان اینکه 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روزی تاریخی در تاریخ ملت ایران به ویژه در چهار دهه گذشته بوده است، گفت: این روز در تاریخ 13 آبان به عنوان روزی تاریخی در تاریخ ملت ایران به ویژه در چهار دهه گذشته رقم خورده است. ظاهرا پس از جنگ جهانی دوم، ایالات متحده به عنوان یک نیروی هژمونیک نظامی در منطقه و جهان برای ملت ها ظاهر شد.

هانی زاده گفت: پس از این مشکل مردم منطقه با مشکلات و بحران های متعددی مواجه شدند چرا که پس از جنگ جهانی دوم در کشورهایی مانند ژاپن، دست کثیف آمریکا با بمباران اتمی دو شهر در این کشور بیشتر نمایان شد. آن کشور و ترور ده ها هزار نفر. «ایالات متحده به عنوان یک نیروی تهاجمی در صحنه جهانی شناخته شده است.

وی با اشاره به اقدام حیله گرانه ایران در نامگذاری 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی، افزود: این اقدام در راستای کشف جنایات آمریکا است. زیرا ایالات متحده در دهه های اخیر با استفاده از زور و زور نظامی مرتکب جنایات بی شماری شده است.

این تحلیلگر سیاسی ادامه داد: کشتار مردم لیبی، سوریه، لبنان و مردم یمن، حملات تروریستی با همکاری رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران و جنایاتی که منجر به شهادت صدها نفر از جمهوری اسلامی شد. مقامات در دهه های اخیر.

هانی زاده تاکید کرد: ۱۳ آبان روز تجلی اراده ملت ایران برای مقابله با حضور نامشروع آمریکا در منطقه است.

وی ادامه داد: 13 آبان روزی ماندگار در تاریخ ایران به ویژه در دوران انقلاب اسلامی به شمار می رود. نسل کنونی و آینده ایران باید بدانند که آمریکا با زور و زور سعی در تسلط بر ملت های اسلامی دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: آمریکا قصد دارد ملت ها را بکشد و برای رسیدن به این هدف، استراتژی و استراتژی تمام تلاش خود را می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید