بخشودگی جنایات سد معبر در سال 1400 شورای شهر یزد/ نامگذاری بلوار به نام شهید «مهدوی نژاد» یزد


ساعت: 09:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809338

حجت الاسلام حیدری گفت: شورای اسلامی شهر یزد طی لایحه ای به تصویب اعضا مبنی بر استرداد رایگان اقلام جمع آوری شده جریمه سد معبر در سال 1400 را بخشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حجت الاسلام سیدناصر حیدری سخنگوی شورای شهر یزد در حاشیه چهل و هشتمین جلسه شورای شهر یزد در گفت و گو با یزدرسا با اشاره به ضرورت تعیین حسابرس برای شهرداری اظهار داشت: حسابرس توجه کرد شهرداری و شعب آن و جزئیات آن بررسی شد.

حجت الاسلام حیدری افزود: شورای اسلامی شهر یزد به مناسبت اعیاد رجب و شعبانیه در لایحه ای بخشودگی جرایم سد معبر را تا پایان اسفند ماه سال 1400 تصویب کرد و تاکید کرد که تجهیزات جمع آوری شده از سد معبر متعلق به شهروندان و شهروندان است. شرکت ها، اصناف و بازاریان و یا صنعتگرانی که اموال و اجناس آنها به دلیل سد معبر توسط عوامل اجرایی شهرداری جمع آوری شده است، به صورت رایگان ترخیص و به مالکان تحویل داده می شود.

وی ادامه داد: اصناف عزیز با مراجعه به واحد اجرایی شهرداری می توانند وسایل خود را دریافت کنند و در صورت مراجعه تا پایان اسفندماه از جرائم مشمول بخشودگی خواهند شد.

سخنگوی شورای شهرداری یزد با اشاره به لایحه شهرداری برای تملک پلاک در راستای اجرای طرح های اجرایی یکی از بلوارهای شهر، گفت: شهرداری یزد در سال 2018 در حال اجراست.

وی تصریح کرد: تصویب طرح نفاق اعضای شورای شهر یزد در خصوص نامگذاری بلوار یزد به نام شهید مهدی مهدوی نژاد پس از سال ها درگیری در تیپ الغدیر آخرین مصوبه این جلسه شهر بود. شورایی که تصمیم گرفت تا بلوار سردار فلاح زاده ادامه یابد.شهید مهدی مهدوی نژاد مزین شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید