نام بلوار کربلا و میدان شهیدان محمدرضایی به تصویب شورای شهر رسید


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909279

رئیس اداره ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری قزوین از تغییر نام شش تقاطع و مکان در شهر قزوین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; جابر خرم نیا در صحن علنی شورای شهر که شب گذشته برگزار شد، اظهار کرد: لایحه شهرداری قزوین برای تغییر نام و نام پنج تقاطع و مکان به تصویب شورای اسلامی شهر قزوین رسید.

وی تصریح کرد: نامگذاری و تغییر نام این معابر پیش از این در شورای نامگذاری شهر قزوین تصویب و به صورت لایحه ای به شورای اسلامی شهر قزوین ارائه شده بود.

دبیر شورای نامگذاری شهر قزوین افزود: با تصویب شورای شهر قزوین، نام کوچه ای در بلوار شهید عباسی نیکو به نام شهید گرانکادر علی زرآبادی پور و سالن ورزشی سردار تغییر یافت که مدتی افتتاح شد. پیش به نام برادران شهید کافی نامگذاری شده است. میدان ارتش واقع در بلوار شهید بهشتی نیز به نام شهدای ارتش نامگذاری شد.

a4b1795a 1cc8 43e7 be6a c1c90d29277b خبر خاکستری

وی ادامه داد: با تصویب شورای اسلامی شهر قزوین، میدان نوساز واقع در ورودی محله منفصل اسماعیل آباد و روبروی ورزشگاه سردار آزادگان نیز به نام شهید محمدرضایی نامگذاری شد. بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به این میدان و همچنین تقاطع همسطح تعریض شد و این پروژه بزرگراه نیز به نام یادگار امام نامگذاری شد.

خرم نیا تصریح کرد: طرح کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین مبنی بر نامگذاری بلوار حدفاصل میدان حراست تا چهارراه نسیم شمال به نام بلوار کربلا در شورای اسلامی شهر قزوین تصویب و به لایحه شهردار الحاق شد.

رئیس اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین گفت: نامگذاری اماکن و خیابان های شهر قزوین به صورت منظم و با در نظر گرفتن مسائل فرهنگی و اجتماعی انجام می شود و همشهریان می توانند پیشنهادات خود را در خصوص نامگذاری خیابان ها ارائه کنند. در شهرستان از طریق دبیرخانه شورای معرفی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید