اختصاص پارکینگ رایگان برای بازدیدکنندگان خانه موزه شهیدان زین‌الدین/فرایند ثبت خانه موزه شهیدان زین‌الدین در حال پیگیری است

شهردار قم:

شهردار قم گفت: به منظور بهره‌گیری بهتر بازدیدکنندگان خانه موزه شهیدان زین‌الدین، مکانی برای پارک رایگان در پارکینگ شهید کاظمی در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید مرتضی سقائیان نژاد در دیدار با مادر و خانواده شهیدان زین‌الدین، با تقدیر از اقدامات فرهنگی و مذهبی خانواده شهیدان زین‌الدین اظهار داشت: خانه موزه شهیدان زین‌الدین امروز به کانونی برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح استان و شهر تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه فرایند ثبت میراث فرهنگی خانه موزه شهیدان زین‌الدین در حال پیگیری بوده و این فرایند زمان‌بر است، ابراز کرد: تا تکمیل این مراحل، احکام هیئت‌امنا برای پیشبرد کارها صادر شده است.

شهردار قم با تأکید بر اینکه امیدواریم بتوانیم توفیق ادامه راه شهدا را داشته باشیم، تصریح کرد: به منظور بهره‌گیری بهتر بازدیدکنندگان خانه موزه شهیدان زین‌الدین، مکانی برای پارک رایگان در پارکینگ شهید کاظمی در نظر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری برای افزایش پارکینگ در هسته مرکزی مطرح کرد: احداث ۶ هزار پارکینگ در طرح‌های مورد احداث هسته مرکزی در حال پیگیری و اجراست.

سقائیان نژاد از احداث چند خانه موزه دیگر از شهیدان شاخص استان مانند فخری زاده، شفیعی و… در آینده در قم خبر داد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید