اعلام آمادگی 6 سرمایه گذار برای پروژه پارکینگ شرقی / 1100 پارکینگ به پارکینگ های قم اضافه می شود.


ساعت: 17:31
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893816

شهردار قم از آمادگی 6 سرمایه گذار برای ساخت و تکمیل پارکینگ شرقی حرم حضرت معصومه (س) خبر داد و گفت: تا پایان امسال 1100 پارکینگ به حاشیه پارکینگ های قم اضافه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قم فردا سید مرتضی سکایی نژاد شهردار قم در مراسم افتتاحیه ۴۰ پروژه شهری در حوزه های سرمایه گذاری، عمرانی، خدماتی، محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک، فرهنگی، ورزشی و فضای سبز ظهر امروز در کهکشان غدیر برگزار شد. مجتمع گفت: هر فعالیتی باید برنامه ریزی، برنامه ریزی، هماهنگ و متحد باشد. الزامات زیادی در قم وجود دارد و باید برنامه ریزی را محدود به قم کرد.

وی با اشاره به اینکه باید بستری برای حضور بخش خصوصی فراهم شود، گفت: در شهر قم فرهنگ ایثار و شهادت در ابعاد مختلف فرهنگی که وارد آن می شویم و سازمان فرهنگی ورزشی متبلور شده است. شهرداری نیز در همین راستا حرکت می کند.

سقائیان نژاد ادامه داد: در قم برای هر نفر 20 متر فضای سبز وجود دارد که امسال 13 هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح شد، این در حالی است که بودجه شهرداری 4 هزار میلیارد تومان است و امسال 5 هزار میلیارد پروژه تکمیل می شود. سال باز خواهد بود.

شهردار قم بیان کرد: 6 هزار جای پارک خودرو و 2 هزار و 100 جای پارک موتور سیکلت در قم وجود دارد. این برای شهر کافی نیست. با رایزنی های انجام شده 200 هکتار از اراضی اطراف جمکران برای احداث پارکینگ اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: در خصوص پارکینگ شرقی حرم صحبت شده و 6 سرمایه گذار اعلام آمادگی کرده اند و با تکمیل این پارکینگ 1600
پارکینگ به هسته مرکزی شهر اضافه می شود، پارکینگ استقلال به زودی و تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد که دارای 370 پارکینگ است و در سال 1390 تا پایان سال جاری مجتمع پارکینگ قم به بهره برداری می رسد. باز کن

سقائیان نژاد با اشاره به اینکه پروژه های شهری مختلفی در قم انجام می شود که همگی برای رفاه حال شهروندان است، گفت: مجموعه های تفریحی و فرهنگی غدیر، بستان علوی، باغ پرندگان و …. در مورد شادابی افراد است که اساس امور فرهنگی است.

در زیر رئیس سازمان فرهنگ و ورزش شهرداری قم بیان کرد: در شهرداری قم باید مسائل فرهنگی و اجتماعی حل می شد، در فضای مجازی خلأ ایجاد شد و در نهایت از طریق سایتی با مردم ارتباط برقرار کردیم، باید یک ظرفیت در فضای مجازی برای ارتباط تعاملی با مردم، در این راستا تولید نرم افزار در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این نرم افزار با استفاده از ظرفیت شرکت های داخلی نرم افزار سرای شهر تولید می شود که در قم تولید می شود و محتوای دانش بنیان آن میزان رفت و آمد را کاهش داده است.
را

در پایان این مراسم نرم افزار مجازی شهرداری قم ارائه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید