جذب سرمایه گذار برای 19 پروژه/ پارک تفریحی در کرمانشاه نیازمند سرمایه گذاری 170 میلیارد تومانی است.


ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901111

نادر نوروزی از جمع آوری کمک های مالی برای 19 پروژه تفریحی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نادر نوروزی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز از جذب سرمایه گذار برای برخی پروژه های شهری کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: طرح های سرمایه گذاری رونق اقتصادی و تغییر چهره شهر کرمانشاه را به همراه خواهد داشت.

شهردار کرمانشاه افزود: 19 پروژه سرمایه گذاری شامل تله کابین، شهربازی، مجتمع تجاری میلاد، مجتمع تجاری ارگوان، مجتمع سنتی کاوه، پروژه در قالب پسماند و … تعریف شده است. و در این پروژه به جنبه های تلویزیونی، شهری و اقتصادی توجه شده است.

وی تصریح کرد: زیباسازی شهر و توجه به آسایش بصری شهروندان از اولویت های مجموعه مدیریت شهری است و در این راستا برنامه ریزی های لازم مشخص و اجرا شده است.

نوروزی با اشاره به پروژه شهربازی کرمانشاه گفت: پروژه شهربازی کرمانشاه یکی از خواسته های مردم است و هدف ما راه اندازی آن به عنوان یک شهربازی مدرن نه تنها در کرمانشاه، بلکه در غرب کشور است. ، و زمین این پروژه بیش از 13 هکتار است که نیاز به سرمایه دارد سرمایه گذاری 170 میلیارد تومان می باشد.

شهردار کرمانشاه بیان کرد: در زمینه پروژه شهربازی کرمانشاه رایزنی هایی با هلدینگ بانک ملت انجام شد و خوشبختانه اعلام آمادگی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید