جذب سرمایه گذار تیمی نیست/ حل مشکلات مردم نیازمند تلاش شبانه روزی است


ساعت: 20:47
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811537

قناعت با بیان اینکه باید زیرساخت های حضور سرمایه گذار در شهرستان بسرویه فراهم شود، گفت: جذب سرمایه گذار تیمی نیست بلکه هنر خاصی می طلبد که باید به سراغ سرمایه گذار برویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانجواد کنات امروز در جلسه شورای اداری بسرویه که با محوریت تکریم استاندار و معارفه سرپرست فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مردم ولی امر ما هستند و اگر با خوش خدمتی نظر مردم را جلب کنیم رضایت خداوند خواهد بود. دریافت کرده و اعتماد مردم را نیز به همراه خواهد داشت.

استاندار خراسان جنوبی همچنین خاطرنشان کرد: در انتخاب مدیران، نگاه ویژه به انتصاب مدیران انقلابی قابل دسترس، ولایی، مردم پسند، به دور از آزادی خواهی و نگاه دینی و انقلابی بود.

وی تاکید کرد: استانداران طبق دستور رئیس جمهور باید پس از انتصاب در سمت خود باقی بمانند.

کنات با تاکید بر نقش همدلی و همدلی در پیشبرد امور یک منطقه خاطرنشان کرد: در بشرویه ائمه جمعه شهرستان به عنوان پدر معنوی و همچنین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باید در کنار استاندار باشند.

وی تصریح کرد: فرماندار بشرویه باید با نگاه کلان به توسعه از ظرفیت صاحبان خرد و اندیشه در راستای توسعه متوازن شهرستان بهره برد.

به گفته وی؛ توسعه روستایی، شهری، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و خلاصه توسعه همه جانبه شهر جز با همدلی، هم افزایی، وحدت و یکپارچگی و حضور کارکنان مقتدر و پیگیر اتفاق نمی افتد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به یاد و خاطره استاد بدیع الزمان فروزانفر گفت: ایشان از بزرگ ترین مفاخر شهرستان و استان هستند و باید از این ظرفیت نیز استفاده شود.

کنات در تشریح شرایط شهرستان بسرویه گفت: شهر بسرویه از برخی جهات با جایگاه اصلی خود فاصله دارد و باید هر چه سریعتر این فاصله کاهش یابد.

وی از ظرفیت های گردشگری، کشاورزی و 4 شهرستان بسرویه گفت و خاطرنشان کرد: تحقق ظرفیت ها و ظرفیت ها اشتغال و درآمدزایی را به همراه دارد، بنابراین باید با تقاضای مجدانه از این فرصت ها بهترین و حداکثر استفاده را کرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نقش سرمایه گذاران در بهره برداری از ظرفیت ها گفت: در این شهرستان باید زیرساخت های حضور و فعالیت سرمایه گذاران را فراهم کرد که البته سرمایه گذاری اجباری نیست، بلکه هنر خاصی را می طلبد که ما این کار را انجام می دهیم. باید به سمت سرمایه گذار رفت

کنات تاکید کرد: بشرویه به عنوان بهشت ​​کهن ایران و دهمین شهر تاریخی خشت و گل کشور، نمونه خاصی از معماری دوره تیموری و صفوی است که باید قدردان آن بود.

به گفته وی؛ موقعیت جغرافیایی خاص بوشرو باعث شده است که با چهار استان کشور ارتباط برقرار کند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بسرویه کویر بکر و منحصر به فردی دارد، ادامه داد: بسرویه قطب تولید طلای سفید است و باید از این امکانات بسیار ارزشمند به خوبی بهره برداری شود.

استاندار خراسان جنوبی در بخشی از سخنان خود به بیان جایگاه ایران اسلامی در جهان پرداخت و موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیان کرد.

کنات با تاکید بر اینکه با وجود همه پیشرفت ها مشکلات و مشکلاتی در کشور وجود دارد، گفت: در تمام آن موضوعاتی که مستقیماً به رهبری مربوط می شود مانند ارتش، ما پیشتاز هستیم.

وی گفت: اگر در حوزه ای ضعفی وجود دارد ربطی به مدیریت نظام ندارد بلکه مشکل در مدیران است و این سازمان باید پاسخگو باشد.

استاندار خراسان جنوبی با اعلام اینکه با نظام سلطه وارد پنجمین جنگ می شویم، تصریح کرد: در این جنگ ادراکی، رسانه های بیگانه و فضای مجازی درباره یک موضوع، صحنه ها را به گونه ای تنظیم می کنند که مخاطب به خواست دشمن. ، باور کن و بپذیر.

کنات با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه گفت: برای رفع این مشکلات باید در دو شیفت کار و فعالیت شبانه روزی برای خدمت به مردم داشته باشیم.

هیچ هزینه ای ندارد. در پایان این جلسه از زحمات شفیعی توسط فرماندار بشرویه تقدیر و علیزاده به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید